Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Dubte amb el penell, pluviometre i l'ordinador central (Llegit 271 vegades)
|
Sergi30Meteo
Estrat

Desconnectat
Missatges: 11
|
Holes. Kin desastre que sóc . Tinc moltes preguntes. A veure si me les podeu contestar. Tinc l'estació metereologica Oregon de la col.lecció de Sapiens.
Anemòmetre: he fet tot el que diu el manual però la direcció del vent no es correcta. La fletxa marca al Sud i em posa Nord. Es pot solventar aketa errada?
Pluviòmetre: crec que no em marca bé la pluja. Ahir, per exemple, amb un pluviometre de pl``astic convencional em marcava 6 litres. En canvi el meu pluviometre en marca només 1.3. Que puc fer? Kin problema pot tenir?
Ordinador central:[i][/i] crec que no se'm comunica amb l'odinador. Faig servir el programa i em detecta el sensor (on posa si te piles o no) però no marca res, ni temperatura, vent etc..... Com puc solventar-ho? I un altra pregunta i acabo, quans dies d'enmagatzematge de dades pot ser capaç de guardar abans de descarregar-les a l'ordinador?
Gràcies per la paciència que heu tingut...
Sergi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6509

Ibiza ciudad
|
Holes. Kin desastre que sóc  . Tinc moltes preguntes. A veure si me les podeu contestar. Tinc l'estació metereologica Oregon de la col.lecció de Sapiens. Anemòmetre: he fet tot el que diu el manual però la direcció del vent no es correcta. La fletxa marca al Sud i em posa Nord. Es pot solventar aketa errada? Pluviòmetre: crec que no em marca bé la pluja. Ahir, per exemple, amb un pluviometre de pl``astic convencional em marcava 6 litres. En canvi el meu pluviometre en marca només 1.3. Que puc fer? Kin problema pot tenir? Ordinador central:[i][/i] crec que no se'm comunica amb l'odinador. Faig servir el programa i em detecta el sensor (on posa si te piles o no) però no marca res, ni temperatura, vent etc..... Com puc solventar-ho? I un altra pregunta i acabo, quans dies d'enmagatzematge de dades pot ser capaç de guardar abans de descarregar-les a l'ordinador? Gràcies per la paciència que heu tingut... Sergi  1º- el anemometro, has colocado en la direccion correcta? la punta del anemometro debe apuntar hacia de donde viene el viento y no hacia donde va, este podria estar el fallo, si el viento entra de norte, fijate que la punta del anemo esta apuntando el norte.
2º- El pluviometro lo tienes de serie? o sea, no has puesto el embudo famoso para aumentar la resolucion? te lo digo por que si no esta modificado nunca te puede dar 1.3mm ya que este pluviometro marca de 1 en 1mm, fijate no vaya a ser que tenga sla medicion en in en vez de mm.
3º- Si al encender el vws los semaforos de los sensores estan en verde, automaicamente te marca en la pantalla del ordenador los datos que estos van recogiendo, podrias poner unas imagenes de estos errores que dices, para mirar de solucionarlo algo mejor.
P.D Demasiados errores me parecen para ser una estacion nueva, repasa todo bien ya que seguro que todavia no la tienes ni bien configurada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sergi30Meteo
Estrat

Desconnectat
|
Hola g-force!!! Gràcies per repondre'm!!!. Mira, l'anemòmetre, quan ve del Nord, la punta mira al nord (això és correcte?). Sino com solvento el problema
El pluviometre és de sèrie. No vaig instal.lar cap embut ni res. Tal cual me'l van fer arribar akets de sàpiens. No tinc lectura en mm, el tinc en in (cordills, no me n'havia adonat). Com canvio d'unitat.
Pel que fa al vws, tinc el semàfor en verd. Però no em marca cap dada. Ja et fare arribar una foto de la pantalla tal com la tinc. Ara no puc que estic fora de casa tota la setmana. Quan pugui te la envio. I es que quan clico comunicació, no em deixa triar cap estació metereologica, està completament en gris tot, sense cap finestra de menú. He provat de desinstal.lar i tornar a instal.lar i res. No pita.
Aket ordinador, quans dies pot enmagatzemar les dades?
Gràcies per avançat, i perdona per donar-te maldecaps!!!!
Sergi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6509

Ibiza ciudad
|
Hola g-force!!! Gràcies per repondre'm!!!. Mira, l'anemòmetre, quan ve del Nord, la punta mira al nord (això és correcte?). Sino com solvento el problema
El pluviometre és de sèrie. No vaig instal.lar cap embut ni res. Tal cual me'l van fer arribar akets de sàpiens. No tinc lectura en mm, el tinc en in (cordills, no me n'havia adonat). Com canvio d'unitat.
Pel que fa al vws, tinc el semàfor en verd. Però no em marca cap dada. Ja et fare arribar una foto de la pantalla tal com la tinc. Ara no puc que estic fora de casa tota la setmana. Quan pugui te la envio. I es que quan clico comunicació, no em deixa triar cap estació metereologica, està completament en gris tot, sense cap finestra de menú. He provat de desinstal.lar i tornar a instal.lar i res. No pita.
Aket ordinador, quans dies pot enmagatzemar les dades?
Gràcies per avançat, i perdona per donar-te maldecaps!!!!
Sergi
Si la flecha apunta al norte cuando el viento viene de ahi entonces lo tienes bien, no entiendo como puede marcarte sur, si te marca sur, ya estas devolviendo la estacion por que esta mal. De todos modos, creo que hasta que no hagas conexion consola-vws (vamos que te aparezcan datos en pantalla) no arreglaras nada, incluso el tema del viento. Para cambiar la unidades de in a mm debes entrar en el vws-settings y luego conversions, ahí podras poner todos los datos correctamente, milibares, ºC, mm, km/hr, metros, etc. cuando enciendes el vws debes ir a comunication y decir por que puerto de serie has conectado al estacion com1, com2 etc, en cuanto lo encuentre veras como podras seleccionar la consola. De todos modos que version de vws tienes? Y la consola no almacena dias ni nada de eso, tan solo registra maximas y minimas del dia o la lluvia caida en el dia, o el viento del dia, pero no almacena datos completos de dias completos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sergi30Meteo
Estrat

Desconnectat
|
Ostres. Ara no sé kina versió de vws tinc. ja t'ho mirare . Divendres ho miro. Pel que fa a la consola, em pensava que guardava dades. Aixi que tinc que fer, tenir l'ordinador sempre obert? 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sergi30Meteo
Estrat

Desconnectat
|
Ostres!!!! Ja em funciona el coi d'estació. k bé. De moment va bé tot
Gràcies g-force!!!! L'unic inconvenient es que per agafar dades hagi de tenir l'ordinador sempre obert. Grrrrrrrrr.
Sergi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]