Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Amplitud termica per terra (Llegit 281 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22656

Nova Zodiac
|
Amplitut de 2 graus el dia 18, a Ciutat Vella-Barcelona. El dia 19 vaig tenir 4,1 graus (la mitjana al març, aquí, és de 4,3)
La més baixa, 1 grau només, el 23 de novembre de 2003 (núvol al matí i pluja a la tarda. No gaire fred: 17,3 a 18,3 graus)
Carai Podi, Benvingut, que no havia tingut el plaer
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
podi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 135
|
Amplitut de 2 graus el dia 18, a Ciutat Vella-Barcelona. El dia 19 vaig tenir 4,1 graus (la mitjana al març, aquí, és de 4,3)
La més baixa, 1 grau només, el 23 de novembre de 2003 (núvol al matí i pluja a la tarda. No gaire fred: 17,3 a 18,3 graus)
Carai Podi, Benvingut, que no havia tingut el plaer  Gràcies empordaniccio; no intervinc gaire però de tant en tant m'hi fico i dic la meva... A més a més, els meus medis instrumentals són bastant més precaris que els de la majoria de vosaltres, però la passió "meteo" existeix igualment.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22656

Nova Zodiac
|
Carai Podi, Benvingut, que no havia tingut el plaer  Gràcies empordaniccio; no intervinc gaire però de tant en tant m'hi fico i dic la meva... A més a més, els meus medis instrumentals són bastant més precaris que els de la majoria de vosaltres, però la passió "meteo" existeix igualment. La pasio es el que conta
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|