Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Esquiada a Baqueira Beret (Llegit 548 vegades)
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Dijous passat vam estar esquiant a Baqueira-Beret, per mi una de les millors estacions. El dia era magnífic encara que ja es preveia el camvi de temps que hi va haver els dies següents. Feia calor, el sol cremava i es destacable la gran quantitat de neu que hi ha que arriba fins a les parts baixes de Beret tan avançada la temporada. Sens dubte, un bon any d'esqui.
Tot el Pla de Beret presenta un aspecte magnífic

El nucli de Beret, a quasi 2.000 m. per mi una de les millors zones de l'estació...

Les vistes a la Maladeta-Posets al fons no ens deixen mai

Aqui jo en la pista de la Reina (Dera Reina)

La pista i el telecabina inaugurat aquest any al sector de Baqueira 1500

Vistes de la vall d'Arán des de la telecabina

A la zona de Argulls, una altre de les meves preferidas, prop de la Bonaigua.

A que no sabeu qui va vindre a esquiar amb nosaltres??......

...és Matterhörn que domina l'esquí, quin perill que té...  Muchas gracias Nanu por todo 

De nou al sector Beret

I aquest és la meva salutació a tots per a que us animeu a venir esquiar el dia 8 al Pallars 

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
Jo,ja estic super animat 
Quin tou de neu que varem disfrutar,visca l'esqui.I les fotos una delicia cada dia millor.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22656

Nova Zodiac
|
Jo soc de la plana de l'Empordà, 23msnm, per tant ni neu ni muntanyes, be, el Montgrì, deu ser per aixo que quan poseu fotos amb tanta neu, en mig d'aquesta majestuositat de gegants de roca....... sempre hem feu caure de culs.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
M'alegro que t'agradin Empordaniccio, des de l'Empordà no tens tan lluny la muntanya tampoc.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6203

When you love, God's light shines on you :)
|

Què et passa, Conxi? 
Què et vas prendre?
|
|
|
|
|
En línia
|
"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc" Luxembourg-Findel (Luxemburg) - 49º37'N 6°12'E - 376 msnmPuigcerdà (Cerdanya, Pirineus) - 42º26'N 1°56'E - 1160 msnm DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Eps...jo no necessito prendre res per estar contenta
|