Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Esquiada a Baqueira Beret (Llegit 477 vegades)
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Ostres, estava torrat torrat, com tot el personal de la estació.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Collons... quin dia que vàreu tenir noi!! a més al ser dijous es veuen les pistes buides! Kina passada nen!
Es que la gràcia está en esquiar entre setmana,no vegis quina guapada, es que el forfait de Baqueira val un paston i cal amortitzar a tope,crec que varem dinar als voltans de les 16h40' en una paraula fins que ens varen fer fora.... Doncs ja veus... vaig anar jo a Sant Esteve a Porté puymorens i gairebé no hi habia ni deu... i bueno es que a Baqueira costa uns 39 € oi?? uff!! allí a porté amb carnet em costa 16, però això si... les pistes són molt més senzilles i era el meu primer dia d'snowboard i no valia la pena pagar un pastón per no fer gaire cosa (menjar neu... jejeje) Ara últimament anàvem a "Les Angles", una pasada de pistes per fer snow 
Les Angles no la he esquiat i en tinc moltes ganes, normalment vaig a Font Romeu al costat que m'agrada força, i a Porté hi vaig estar una vegada, es més petitona però està bé, i sol tenir bona neu per la situació en que es troba. De tota manera també pots agafar forfait de debutant i et surt més barat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
Collons... quin dia que vàreu tenir noi!! a més al ser dijous es veuen les pistes buides! Kina passada nen!
Es que la gràcia está en esquiar entre setmana,no vegis quina guapada, es que el forfait de Baqueira val un paston i cal amortitzar a tope,crec que varem dinar als voltans de les 16h40' en una paraula fins que ens varen fer fora.... Doncs ja veus... vaig anar jo a Sant Esteve a Porté puymorens i gairebé no hi habia ni deu... i bueno es que a Baqueira costa uns 39 € oi?? uff!! allí a porté amb carnet em costa 16, però això si... les pistes són molt més senzilles i era el meu primer dia d'snowboard i no valia la pena pagar un pastón per no fer gaire cosa (menjar neu... jejeje) Ara últimament anàvem a "Les Angles", una pasada de pistes per fer snow  Les Angles no la he esquiat i en tinc moltes ganes, normalment vaig a Font Romeu al costat que m'agrada força, i a Porté hi vaig estar una vegada, es més petitona però està bé, i sol tenir bona neu per la situació en que es troba. De tota manera també pots agafar forfait de debutant i et surt més barat.
Els que vivim al Pallars tenim descompte?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Es que la gràcia está en esquiar entre setmana,no vegis quina guapada, es que el forfait de Baqueira val un paston i cal amortitzar a tope,crec que varem dinar als voltans de les 16h40' en una paraula fins que ens varen fer fora.... Doncs ja veus... vaig anar jo a Sant Esteve a Porté puymorens i gairebé no hi habia ni deu... i bueno es que a Baqueira costa uns 39 € oi?? uff!! allí a porté amb carnet em costa 16, però això si... les pistes són molt més senzilles i era el meu primer dia d'snowboard i no valia la pena pagar un pastón per no fer gaire cosa (menjar neu... jejeje) Ara últimament anàvem a "Les Angles", una pasada de pistes per fer snow  Les Angles no la he esquiat i en tinc moltes ganes, normalment vaig a Font Romeu al costat que m'agrada força, i a Porté hi vaig estar una vegada, es més petitona però està bé, i sol tenir bona neu per la situació en que es troba. De tota manera també pots agafar forfait de debutant i et surt més barat. Els que vivim al Pallars tenim descompte?  Descompte a on? a les Angles??...ho dubto molt, peró si no en tens ni al Pallars......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3]
|