Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Agost de 2008, 06:59:17
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Les ultimes llums (meteosuri)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  otro topic de web cams
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: otro topic de web cams  (Llegit 260 vegades)
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2920

Els reis de juliol...

otro topic de web cams
« en: 21 Març de 2006, 11:05:12 »

Buenas

He estado mirando varios topics anteriores escritos sobre el tema de las web cámaras, y ya se que el montaje de Axes es el recomendado, pero de momento mi bolsillo no puede llegar a estos precios.

Busco algo mas económico (de momento), me han hablado de la cámara Veo VIPN-1100 por un coste cercado a los 100 euros. La conocéis?, o no es recomendable. Existe alguna opción intermedia sin tener que llegar a precios tan elevados ni poner una cutre web cam de 25 euros?.
En línia

boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2349

Re: otro topic de web cams
« Resposta #1 en: 22 Març de 2006, 19:17:29 »

Buenas

He estado mirando varios topics anteriores escritos sobre el tema de las web cámaras, y ya se que el montaje de Axes es el recomendado, pero de momento mi bolsillo no puede llegar a estos precios.

Busco algo mas económico (de momento), me han hablado de la cámara Veo VIPN-1100 por un coste cercado a los 100 euros. La conocéis?, o no es recomendable. Existe alguna opción intermedia sin tener que llegar a precios tan elevados ni poner una cutre web cam de 25 euros?.

Acabo de poner en marcha una Labtec "cutre web cam" USB y estoy sorprendido de lo bien que va por 20 y pocos euro (640x480 reales). Hace unos días puse en marcha una Logitech QuickCam y mucho peor (352x... píxeles, pero menos de 20 euro). Claro que para una cámara USB el primer problema está en la longitud del cable. El segundo en contruirle un habítaculo adecuado.

Existen también unas cámaras de video "cutrillas", parecidas a las web cam, pero que dan señal de video compuesto. Estas requieren el empleo de una placa capturadora de video en el PC y pueden ser conectadas a una cierta distancia mediante cable coaxial. No sé precios pero intentaré averiguarlos.

Adjunto imagen de ahora mismo tomada con Labtec USB, cristal y reja por el medio. Sin trabajar ni conseguir mucho el foco.

[annex esborrat per l'administrador]
En línia
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2920

Els reis de juliol...

« Resposta #2 en: 22 Març de 2006, 19:48:00 »

Buenas

Acabo de poner en marcha una Labtec "cutre web cam" USB y estoy sorprendido de lo bien que va por 20 y pocos euro (640x480 reales). Hace unos días puse en marcha una Logitech QuickCam y mucho peor (352x... píxeles, pero menos de 20 euro). Claro que para una cámara USB el primer problema está en la longitud del cable. El segundo en contruirle un habítaculo adecuado.

Existen también unas cámaras de video "cutrillas", parecidas a las web cam, pero que dan señal de video compuesto. Estas requieren el empleo de una placa capturadora de video en el PC y pueden ser conectadas a una cierta distancia mediante cable coaxial. No sé precios pero intentaré averiguarlos.

Adjunto imagen de ahora mismo tomada con Labtec USB, cristal y reja por el medio. Sin trabajar ni conseguir mucho el foco.

Me han hablado bien de esta camara, tanto en la version cableada como la Wireless, pero la verdad es que no tengo ni idea de como es. La conoceis?

http://www.conceptronic.net/site/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=200&Cat=40&grp=4010&Prod_ID=1067&Prod=C54NETCAM&st=2

En línia

Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3304

Dime de dónde vienes...

« Resposta #3 en: 22 Març de 2006, 23:35:04 »

Boira, bona pinta inicial... Wink
En línia

Ontinyent, 330-390 msnm, La Vall d'Albaida. València. 16,1ºC i 560 mm
Observatori passeig de les Germanies - Observatori st. Josep

boira
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #4 en: 23 Març de 2006, 19:23:21 »

Boira, bona pinta inicial... Wink

Volia provar-la a l'exterior però no he pogut. De totes maneres crec que està diseñada per molt poca llum (interiors, il.luminació artificial,...) i se satura fàcilment.

La imatge d'ahir la vaig obtenir quan ja hi havia molt poca llum solar.

De moment m'han dit que càmeres equivalents que donguin video compost, sencilles, petites, sense carcasa (versions OEM per integrar en porters, vigilància,..) poden rondar els 100 euro. A sobre caldria sumar una tarja per entrar video al PC (potser 60 euro ?).

D'entrada sembla millor, de cara a instal.lació i preu, anar a parar a una càmara de xarxa com les VIPN-1100 o la Conceptronic. No sé com es poden comportar aquestes amb llum solar i valdria la pena provar-ho.
En línia
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3466

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...

« Resposta #5 en: 23 Març de 2006, 22:29:44 »

Jo vaig acabar fart de provar càmaras (em vaig carregar tres) i al final vaig optar per gastarme els calerons i és com tot, les coses estan fetes per el que estan fetes i no se li pot demanar a una càmara de interior pensada per fer xat que et doni el mateix resultat que una pensada per exterior. Finalment em vaig comprar una Vivotek PZ6122 http://www.imaginart.es/ i es van acabar els problemes, és motoritzada i la pots controlar remotament des de qualsevol explorador de internet (el servidor de la càmara està fet amb linux).
De nit pots apreciar els carrers i com que te iris de dia no queda saturada de llum i s'adapta perfectament a les condicions i té un zoom óptic de 10x. Això si, és cara, no tant com una Axis però deu ni do.
A la meva web podeu comprovar com es veu, ja sigui de nit o de dia.

Sort!
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
boira
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #6 en: 24 Març de 2006, 11:55:27 »

Jo vaig acabar fart de provar càmaras (em vaig carregar tres) i al final vaig optar per gastarme els calerons i és com tot, les coses estan fetes per el que estan fetes i no se li pot demanar a una càmara de interior pensada per fer xat que et doni el mateix resultat que una pensada per exterior. Finalment em vaig comprar una Vivotek PZ6122 http://www.imaginart.es/ i es van acabar els problemes, és motoritzada i la pots controlar remotament des de qualsevol explorador de internet (el servidor de la càmara està fet amb linux).
De nit pots apreciar els carrers i com que te iris de dia no queda saturada de llum i s'adapta perfectament a les condicions i té un zoom óptic de 10x. Això si, és cara, no tant com una Axis però deu ni do.
A la meva web podeu comprovar com es veu, ja sigui de nit o de dia.

Sort!

L'iris deu ser casi imprescindible. Avui, que el dia és clar, només ensenyar-li al carrer a la Labtec i ja es queda cega.

(Aquesta Labtec webcam pro USB la tinc per altres coses però he aprofitat per a provar)

En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió