Autor
|
Tema: Stock Davis (Llegit 2173 vegades)
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3544

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Por la zona del Poble nou, justo delante de un colegio llamado Montagut  Hola zizou10, Per aquí la zona ja en som uns quants: El Meteosee, que és (o era) de Sant Cugat Sesgarrigues El TempsGranollers, que encara que visqui a Granollers, també és de vila i Jo, VilaMeteo, que sóc dels Monjos, peró també visc a Vila, quasi al costat teu.  Jo crec que hauriem de fer una kedada fundacional al bareto d'aquesta tarda, ¿eh VilaMeteo?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Por la zona del Poble nou, justo delante de un colegio llamado Montagut  Hola zizou10, Per aquí la zona ja en som uns quants: El Meteosee, que és (o era) de Sant Cugat Sesgarrigues El TempsGranollers, que encara que visqui a Granollers, també és de vila i Jo, VilaMeteo, que sóc dels Monjos, peró també visc a Vila, quasi al costat teu.  Jo crec que hauriem de fer una kedada fundacional al bareto d'aquesta tarda, ¿eh VilaMeteo? No crec que el deixin entrar !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 470

Vilafranca del Penedès
|
Caram ben a prop jeje jo faig quart d'eso a l'escola montagut jeje i els dimarts entreno al camp de futbol del montagut de 5 a 6:30 jeje potser algun cop m'has vist per alla, jo exactament al c/ amàlia soler 148 jeje, l'estació on la tens instalada? al terrat¿?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3544

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Jo m'en vaig a dormir que demà m'espera un dia durillo...
BONA NIT !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
Bona nit Meteosee!! fins demà!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
Jo també marxo a dormir que demà tinc partit jeje ja sé quin edifici és jeje bona niiit
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Simats
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 117
|
Duda que tengo despues de solicitar la DAVIS a scientifisales.
hace unso 4 dias que pedi la estación y me dieron de forma atomatica un número = ORDER ID, pero desde entonces no he sabido nada mas y por contra consta el cargo hecho en el banco.
Como puedo saber en que estado esta el pedido (no escribo ingles) y cuando sabre el tema de UPS?
Otra pregunta. Supongo que debido a la impaciencia, puedo hacer alguna gestión respecto al tema de meteoclimatic o pagina web, antes de tener la estcaión? A la hora de solicitra pagina web en panel de control de telefonica, no me admite el identificador y contraseña?
saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|