Autor
|
Tema: Stock Davis (Llegit 2150 vegades)
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 468

Vilafranca del Penedès
|
Jo la demano wireless, llavors cap problema en principi jeje osti aixo dels coloms malamen eee jejeje espero que a mi no em passi perque per aqui tambe hi han bastants jeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13569

fuets letals...
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22004

Nova Zodiac
|
Jejeje i tan!! al final muns pares m'han dit que si i estic super content, merci a tts sou molt bona gent jeje, de lestacio davis k es el k porta mes problemes normalment, o tot funciona perfectament?
Home... jejeje... crec que ha de funcionar tot correctament... malament si no! Algú que tingui Davis a veure si et pot dir alguna cosa respecte aquest punt... La teva idea és pillarte-la cablejada o wirless...? Per què tinc entés que les cablejades poden donar algun problema amb l'anemo... alguna cosa relacionada amb la presa de terra... no ho sé ben be... Son casos molt puntuals Marc, yo la tinc cablejada i cap problema, de res, ni terras ni anemos, l'unica cosa es que els coloms foten niu al pluvio  Collons que tens la Davis de la pau ??  Lloem al senyor.. aaaaaaaammmmmmmmeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn nnnnnnnn  Vaig formar part d'una secta d'aqui al foro d'un tal diosesamor
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Simats
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 117
|
Hac epoco menos de 5 minutos acabo de adquirir la DAVIS o al menos eso pienso.
DUDA: Como no tengo ni "papa" de ingles, he recibido un mensaje de scientificsales i un número de ORDER ID.
Pero la duda me asalta, porque comprubeo que no tengo hecho el cobro en el banco de inmediato. He solicitado el pedido?
En todo caso como puedo comprobarlo y como puedo comprobar su seguiemiento?
Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3313

Dime de dónde vienes...
|
Supongo que tardará unas horas... no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Simats
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 117
|
Gracias por la respuesta y ahora espero que la proxima ayuad sea para el montaje.
Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|