Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
24 Juliol de 2008, 09:07:43
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Calma després de la tempesta (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Segueixo fent proves i mes proves.
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Segueixo fent proves i mes proves.  (Llegit 360 vegades)
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2835

Els reis de juliol...

Segueixo fent proves i mes proves.
« en: 12 Novembre de 2005, 22:24:41 »

Com ja heu vist des de fa uns dies al peu de la firma de cada missatge surten unes gràfiques i dades que es generen de forma automàtica un cop al dia i son enviades a la web amb un programa que tinc en fase beta... Tot això, a part de no avorrir-me, fa que experimenti en tot lo que vindrà una vegada la estació estigui disponible. Estic fent proves en diferents fronts. Un d’ells es la possibilitat de consultar les dades des de el mòbil. Aquí teniu una prova...entreu aquesta adreça al vostre mòbil, te un llistat semblant al que apareix al peu de la firma, però la idea es que tingui un resum de les dades online:

http://www.tempsgranollers.com/resumen.html

i ja hem direu com ho veieu.
En línia

Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 3280

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...

Re: Segueixo fent proves i mes proves.
« Resposta #1 en: 12 Novembre de 2005, 22:30:45 »

Em sembla molt re-bé, però... cóm va el tema de les taules amb les dades actualitzades automàticament?.
Es que es va quedar el tema penjat a l'altre foro i em semblava molt interessant.
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Els reis de juliol...

« Resposta #2 en: 12 Novembre de 2005, 23:16:09 »

Em sembla molt re-bé, però... cóm va el tema de les taules amb les dades actualitzades automàticament?.
Es que es va quedar el tema penjat a l'altre foro i em semblava molt interessant.

Ho tinc ja dissenyat com serà el climograma que es generarà automàticament. Ho tinc al cap i sobre paper... es un tema que el desenvoluparé tan aviat com tingui l'estació en marxa i pugui fer proves sobre la base de dades real, tan per la par gráfica com per les taules teves. Ja queda poc.
En línia

Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 3280

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...

« Resposta #3 en: 12 Novembre de 2005, 23:20:29 »

Ho tinc ja dissenyat com serà el climograma que es generarà automàticament. Ho tinc al cap i sobre paper... es un tema que el desenvoluparé tan aviat com tingui l'estació en marxa i pugui fer proves sobre la base de dades real, tan per la par gráfica com per les taules teves. Ja queda poc.

Cóm ho faras? amb la base de dades del VWS o amb els .txt que genera?
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Els reis de juliol...

« Resposta #4 en: 12 Novembre de 2005, 23:46:47 »

Cóm ho faras? amb la base de dades del VWS o amb els .txt que genera?

Intentaré fer ho directament amb la base de dades. El fitxers txt son mes complicats per el tractament de les dades.
En línia

Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió