Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: 23 de març, Dia Meteorològic Mundial (Llegit 865 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34742

|
Avui a les 6 de la tarda em donen cotxe nou ... jejeje, ja hi aniré l'any vient.
Mmmm ... l'aperitiu que us donaran ... està molt bé
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30666
|
Puc anar després al treball de mon pare si no em deixen entrar....
No se, si apareixo, es que he anat
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
|
|
Tramu
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3850

|
jijijiji Venga, que yo iré con el cámara a pillar imágenes... Lo mismo, con la tontería, os colais en alguna toma...jejejee Y lo que dice Jordi, el aperitivo está de coña... Además, te dan una plantita cuando te piras...jijiji Este año, me han dicho que regalan, entre otras cosas, un termómetro digital muy xulo. Ya veremos si es verdad.
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona-Sants (el Barcelonès)
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
|
jijijiji Venga, que yo iré con el cámara a pillar imágenes... Lo mismo, con la tontería, os colais en alguna toma...jejejee Y lo que dice Jordi, el aperitivo está de coña... Además, te dan una plantita cuando te piras...jijiji Este año, me han dicho que regalan, entre otras cosas, un termómetro digital muy xulo. Ya veremos si es verdad.  No jodas! Me voy a duchar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10029

|
jijijiji Venga, que yo iré con el cámara a pillar imágenes... Lo mismo, con la tontería, os colais en alguna toma...jejejee Y lo que dice Jordi, el aperitivo está de coña... Además, te dan una plantita cuando te piras...jijiji Este año, me han dicho que regalan, entre otras cosas, un termómetro digital muy xulo. Ya veremos si es verdad.  No jodas! Me voy a duchar  Hi aniràs pel termòmetre?
O per la planta?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
|
jijijiji Venga, que yo iré con el cámara a pillar imágenes... Lo mismo, con la tontería, os colais en alguna toma...jejejee Y lo que dice Jordi, el aperitivo está de coña... Además, te dan una plantita cuando te piras...jijiji Este año, me han dicho que regalan, entre otras cosas, un termómetro digital muy xulo. Ya veremos si es verdad.  No jodas! Me voy a duchar  Hi aniràs pel termòmetre? O per la planta?  De quina planta estem parlant?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10029

|
jijijiji Venga, que yo iré con el cámara a pillar imágenes... Lo mismo, con la tontería, os colais en alguna toma...jejejee Y lo que dice Jordi, el aperitivo está de coña... Además, te dan una plantita cuando te piras...jijiji Este año, me han dicho que regalan, entre otras cosas, un termómetro digital muy xulo. Ya veremos si es verdad.  No jodas! Me voy a duchar  Hi aniràs pel termòmetre? O per la planta?  De quina planta estem parlant?  Farigola?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
|
jijijiji Venga, que yo iré con el cámara a pillar imágenes... Lo mismo, con la tontería, os colais en alguna toma...jejejee Y lo que dice Jordi, el aperitivo está de coña... Además, te dan una plantita cuando te piras...jijiji Este año, me han dicho que regalan, entre otras cosas, un termómetro digital muy xulo. Ya veremos si es verdad.  No jodas! Me voy a duchar  Hi aniràs pel termòmetre? O per la planta?  De quina planta estem parlant?  Farigola?  No l'he fumat mai
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4