Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Revolución en la energía eólica (Llegit 1547 vegades)
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9283

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
si em cremo perque tarragona fà de motor energetic de catalunya tu saps el que tenim aquí, petroquimiques..3 centrals nuclears..termiques i ara ens estan foten totes les montanyes enlaire, perque no els surt dels collons dels fer prades..montsant..cardos....llaberia, montmell,...parcs naturals ( perque ho volen minar de ventiladors) si em cremo
estem fins el que no sona d'aquesta politica sectaria i per aquí no pasarem i que no ens fotin que tallem el subministrament d'aigua de l'ebre ( que també donem aigua)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3826

|
Rodamet te rao en que l'ideal seria la casa sostenible
El principal problema es que si recullim l'aigua de la pluja i ens creem l'energia que consumim les grans empreses deixen de tenir tants ingressos i els politics deixen de tenir-nos controlats i aixo no els hi agrada.
Per cert, a casa meva funcionem gairebé tot l'any amb la pluja que recollim. Es cert pero que tenim moltissims metres de teulada, molts més que una casa normal.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9283

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
si em cremo perque tarragona fà de motor energetic de catalunya tu saps el que tenim aquí, petroquimiques..3 centrals nuclears..termiques i ara ens estan foten totes les montanyes enlaire, perque no els surt dels collons dels fer prades..montsant..cardos....llaberia, montmell,...parcs naturals ( perque ho volen minar de ventiladors) si em cremo
estem fins el que no sona d'aquesta politica sectaria i per aquí no pasarem i que no ens fotin que tallem el subministrament d'aigua de l'ebre ( que també donem aigua)
Segons va dir el director de Meteosim, ara mateix hi ha instalada més potencia en eolica que en nuclear......... si clar, parlo per mi passes pel coll de la teixeta i dona ganes de vomitar Pels molins?? si..si parc eolic al coll de la teixeta ( pradell de la teixeta) i a les aproximacións de colldejou ( Torre de fontaubelles)
Si preguntes en aquests dos pobles del priorat segur que estant contents amb el diners que els hi aporta el parc, perque? peqrue fora del que es la primera linea litoral i compte la actual segona linea litoral que els seus presupostos van estretament lligats al totxo i a les contribucións especials que dona el toxo a aquest municipis, a veure a Roda som vora els 6.000, a l'estiu 55.000 hi han 9.000 cases aixó fà que una població com Roda tingui 2.000 milións de les antigues pessetes de presupost anual, pesseta amunt pesseta abaix, pot ser un presuport semblant a Valls amb 22.000 persones, sense tant totxo, es a dir desgraciadament per part del govern no hi han ajudes als pobles i les consequencies es: vols tenir aixó i d'alló es necessita diners solución venem els camps i fotem totxo es així de trist, per aixó un poble de montaña com La Torre de Fontabuelles (que no te totxo) que els vingui els diners d'un parc eolic es una bona noticia per l'alcalde, a lo millor amb sort pot pagar a un metge perque vingui dos dies a la setmana i no una hora un dia a la setmana i si sobra a lo millor podrá fer fins i tot una piscina municipal o recullida selectiva d'escombreries o canviar els bancs vells de la plaça, be aquesta es la realitat d'uns pobles que han de fer mans i manigues perque els pobles tirin endavant i no hagin de tancar l'escola perque amb tres criatures no surt a compte, no hi ha financiació directa del govern, llavors tonto l'ultim.
Bé parlo de BCN , no tinc fixació es perque el govern i el centralisme politic esta allí
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3826

|
Reprenent una mica el tema de l'energia eolica, comentar-vos que el projecte de generació d'electricitat amb els molins de treure aigua del pla de Campos en les proximes setmanes torna a arrancar amb uns 55 molins, després que l'ajuntament hagi resolt els problemes que hi havia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|