Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tulipes Dubte (Llegit 172 vegades)
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Les tulipes i els jacints, un cop han tret la flor i s'ha marcit, s'ha de tallar, o què? els bulbs es conserven?
Tinc 4 plantes d'amarilis i no fan flor (fa anys que les tenim), sabeu a que pot ser? si treuen "ulls" (esquejes) s'han de treure?
La planta dels diners s'ha de podar??
Ja està... 
Ajuda botanics!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18601

Un xic de Tramuntana
|
A veure : 
Els jacints i es tulipes es treu la part seca , fulles i restes de flors , i es deixa el bulb .
això de pantes d'amarilis no se que és 
La planta del diner JO la podo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocollserola
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 673

|
Si els vols conservar per l'any que bé, treuli la flor seca per impedir que faci llavor. Continua cuidant-los adobarlos i regant-los fins que d'aqui a tres mesos se sequi la part aeria. Llavor si vols els treus de terra si no els deixes. no es necessari treure'ls. De fet si els treus no es conservaran tant be.
Ara, no esperis l'any que bé obtenir flors del mateix tamany. Les segones floracions són sempre més petites, però no per això menys interessants. (més asilvestrades, per entendre'ns), sobre tot els jacints, que fan una mata de flors molt original. pero sobre tot espera't a que les parts verdes engrogueixin¡¡¡
El que pot passar amb l'amarylis (Hippeastrum sp) es que encara no hagi arribat a la maduresa necessiten uns anys per florir. Un cop florit, floriran sempre. Les brotacions laterals si vols les treus i si no no.
No, la planta del diner no s'ha de podar. Ara si preguntes si es pot podar, et diré que si.
Hi ha molt poques plantes que s'han de podar obligatoriament. La planta del diner si veus que esta desgarbada, i poc compacta, o massa gran la podes.
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona- Torre Baró 133 msm dominant la vall del Besòs
|
|
|
|