Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: estació oregon no es posa en hora (Llegit 695 vegades)
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
Lleigeixo en el manual de la Oregon BAR928 que intenta la recepció 6 cops el dia, durant 10 min. Mentre ho intenta, es mostra l'antena parpadejant. Després es mostra el resultat de l'últim intent: - Antena sola = no ha rebut - Antena i dos arcs = recepció justeta - Antena i 4 arcs = recepció forta La BAR928, al menjador, em reb bé i la WMR928, al cuarto dels trastos, no reb. Compararé les dues a la mateixa ubicació.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
A mi, una Oregon BAR913, s'actualitza cada dia a les 00.00 hrs, en canvi, la WMR928N no.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
Per experiencia:
Al costat de la finestra o inclùs, al balcó, sincronitzen abans. Deixeu-los un matí.
Jo la tinc just damunt la taula i a baix mateix d'una finestra orientada cap al nord...i mai ha sincronitzat Els 77.5 KHz no son tant susceptibles a la presència o no de finestra i en canvi poder ser molt perturbats per monitors/TVs de rajos catòdics i fonts conmutades de PCs i altres aparells. També el tenir l'estació prop o sobre una superfície metàl.lica també pot alterar la recepció de la seva antena interior. L'intensitat del senyal rebut també va variant al llarg del dia, però això l'estació ho va provant a diferents hores. Que després d'un reset no rebi l'hora no vol dir que des del mateix lloc no la rebi 8 ó 12 h més tard. Pos fale.... jo al balcó no hi tinc ni planxes de metall ni monitors de rajos catòdics, ni fonts conmutades.... a més, aixì trec l'estació o el rellotge de passeig....  Al meu curro tenim un tou de rellotges d'aquest tipus. Es més, el rellotge dels "tops" horaris ho és. Aquest últim té una antena activa i l'hem hagut de possar a una finestra encarada al nord i lluny de pertorbacions radioeléctiques. Les millors hores sòn les de tarda - nit per l'efecte de la propagació ionosfèrica. Haurem d'admetre que el senyal ens arriba una mica just i potser hi ha models d'estacions més sords que altres. Jo suposava que en general es rebia millor per la meva bona experiència amb la BAR928 des de dins de casa.
He fet una mirada ràpida al manual de la WMR928N en busca d'informació sobre la recepció horaria (rellotge del que tira, que ha de ser el DFC77, hores de intentar-ho, etc.) i no hi he vist absolutament res.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|