Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problemes amb l'anemometre (Llegit 249 vegades)
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3323

Pròxima estació: l'hivern
|
Si no m'equeivoque, serà degut a moltes interferències que reb l'estació...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10029

|
Segur que és una Davis cablejada...
Es problema de la diferència de potencial entre el lloc on està connectada la consola i el lloc on està connectat el PC. Amb un cable que uneixi les masses del PC i la consola o amb un terra comú n'hi ha prou.
O bé consulta a Darrera algun dispositiu tipus Link Isolator per la Vantage Pro.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3323

Pròxima estació: l'hivern
|
Doncs em calle... jo pensava que era per interferències amb les Davis wireless...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10029

|
Aquest problema només passa quan tens la consola de l'estació connectada al PC. La consola està connectada a un endoll i el PC a un altre, però de línies elèctriques diferents. Si no tens una presa de terra comuna o, simplement, no hi ha presa de terra i hi ha pertorbacions elèctriques ambientals (electricitat estàtica prop de l'anemo), aquesta estàtica es transmet a la consola. Donat que el PC i la consola estan connectats a línies diferents i no hi ha un terra comú, la diferència de potencial que es crea s'ha d'equilibrar d'alguna manera. El reflex d'aquest equilibri de potencial es veu en la velocitat del vent que mostra la consola. No és res més que electricitat estàtica acumulada.
Segons diuen els de Darrera, la solució passa per crear una unió entre consola i PC, de forma que la diferència de potencial s'equilibri. Això es fa amb un cable que uneixi els xassís de la consola i el PC. O bé amb un dispositiu que crea una separació física entre la consola i el PC, intercalant un aparell en el cable del weatherlink que els uneix. Aquest dispositiu separa la connexió i la transmissió de dades es fa mitjançant un enllaç òptic. No sé com es diu el dispositiu per la Vantage Pro, però per la Monitor és el Link isolator. Pregunta a Darrera per algun dispositiu similar per la Vantage. Si els expliques el problema l'entendran de seguida.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3837

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Aquest problema només passa quan tens la consola de l'estació connectada al PC. La consola està connectada a un endoll i el PC a un altre, però de línies elèctriques diferents. Si no tens una presa de terra comuna o, simplement, no hi ha presa de terra i hi ha pertorbacions elèctriques ambientals (electricitat estàtica prop de l'anemo), aquesta estàtica es transmet a la consola. Donat que el PC i la consola estan connectats a línies diferents i no hi ha un terra comú, la diferència de potencial que es crea s'ha d'equilibrar d'alguna manera. El reflex d'aquest equilibri de potencial es veu en la velocitat del vent que mostra la consola. No és res més que electricitat estàtica acumulada.
Segons diuen els de Darrera, la solució passa per crear una unió entre consola i PC, de forma que la diferència de potencial s'equilibri. Això es fa amb un cable que uneixi els xassís de la consola i el PC. O bé amb un dispositiu que crea una separació física entre la consola i el PC, intercalant un aparell en el cable del weatherlink que els uneix. Aquest dispositiu separa la connexió i la transmissió de dades es fa mitjançant un enllaç òptic. No sé com es diu el dispositiu per la Vantage Pro, però per la Monitor és el Link isolator. Pregunta a Darrera per algun dispositiu similar per la Vantage. Si els expliques el problema l'entendran de seguida.
Que jo sàpigui per la vantage pro no hi ha res, però jo tenia aquest problema i des de que vaig conectar un cable del xasís del PC a la toma de terra de l'endoll se'm va acabar el problema. Prova-ho, no costa res.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|