Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: WeatherLink ... USB? o Sèrie? (Llegit 367 vegades)
|
meteoreus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 408

|
TInc un dubte a l'hora de comprar el WeatherLink de Davis per la Vantage Pro2 i és que no tinc clar si és millor comprar-lo amb connexió USB o Sèrie. Com ho veieu vosaltres?
No sé si n'ehu parlat en algun altre tema, però he estat mirant una mica i no he trobat res, perdoneu si és pregunta repetida.
Gràcies!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
pileus
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 214

|
Osti, bona pregunta!!
Jo pillaria USB, pq el serie fa bastantes interferències, i hi ha ordinadors que ja no tenen ports de sèrie (sobretot els portàtils...)
Aprofito doncs per fer 1 pregunta: Jo tinc un ordinador portàtil que només té USB. Sabeu si hi ha algun convertidor de USB a sèrie?? Ho dic pq ara tinc connectada la MONITOR II a un ordinador antic, i aquest connectat al meu portàtil... és l'única forma de tenir les dades...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6506

Ibiza ciudad
|
Yo me pillaria el de puerto de serie, no da ninguna interferencia, al menos a mi y muchos otros, todo lo contrario que el usb, foreros por aqui y del antiguo foro de meteoclimatic ya comentaron los problemas del usb, otra cuestion es si existe conversor de usb a puerto de serie, pues si existe, el portatil de casa tengo la oregon con uno de estos conversores que salen por unos 15 a 20 euros, adjunto foto.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13147

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Si tens port serie al pc, ni ho dubtis...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 104

|
Port serie, no dubtis..................i si et falta, tens placas PCI amb 2 o tres sortides d'aquest tipus de ports. 
Crec que gent va tenir problemas amb USB i va tenir que possar ferritas etc...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteoreus
Cumulus Humilis