Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 21:36:11
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Seguiment al.lèrgies 2006
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 4 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Seguiment al.lèrgies 2006  (Llegit 1254 vegades)
Tin
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1088

Patagònia. Paradís de gel

Seguiment al.lèrgies 2006
« en: 28 Març de 2006, 13:19:08 »

Hola a tots,

com que suposo que hi haurà força al.lèrgics al pol.len entre tots nosaltres, crec convenient obrir aquest nou tema per a que aneu posant el "seguiment" de la vostra al.lèrgia  Wink

Jo sóc al.lèrgic al pol.len dels plataners i gramínies. M'estic vacunant des de fa uns quants anys. Els primers anys em vaig vacunar contra el pol.len dels plataners, reduïnt bastant els símptomes al llarg d'aquests anys, encara que sense desaparèixer del tot. Els últims 2 o 3 anys m'he estat vacunant contra el pol.len de les gramínies, que és la que últimament m'està fent més la guitza. De moment no he notat una millora significativa contra aquest pol.len, i una de les crisis més fortes la vaig tenir precissament l'any passat en la trobada-ascenssió al Bastiments en que no vaig dormir en tota la nit (amb el nas tapat i sense parar de mocar-me)  Angry

Des de fa uns 10 dies estic notant una altra vegada l'al.lèrgia al pol.len dels plataners. Els últims 3 o 4 dies l'al.lèrgia ha estat força forta i estic controlant-la a base de Zolistan i Ebastel Forte Flas. Per la nit he hagut d'utilitzar algun dia l'Utabon per destapar el nas i poder dormir  Tongue.

Suposo que en la propera setmana aniran minvant els efectes de l'al.lèrgia quan la polinització ja estigui més avançada. Normalment, l'al.lèrgia al pol.len de plataners la tinc del 15 de març al 15 d'abril, mentre que la de les gramínies sol anar del 15 de maig al 15 de juny, aproximadament.

I vosaltres, com porteu l'al.lèrgia?  Wink
En línia

Barcelona-Vall d'Hebron ... sense "l'ombra" :-))
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 14548

Re: Seguiment al.lèrgies 2006
« Resposta #1 en: 28 Març de 2006, 14:02:28 »

Ei Tin  Wink estem igual company   Undecided
Jo soc molt al·lèrgic... em van fer les proves i ho sóc als àcars, al pol·len, a les gramíneas, plataners, al pèl de gos, de gat... etc etc 
Ara porto una temporada força bona... però quan m'agafa fort, és un no parar...
El dia que m'agafa una crisis al·lèrgica forta, estic fet una merda... acabo el dia cansat i fastiguejat... se'm posa el nas tot vermell, el coll i els conductes bucals i nasals irritats, em ploren els ulls, estornudo... en fi, una rinitis de caldeu!! ràpidament em puleixo 3 paquets de kleenex en un dia...
A mi em van aconsellar que no em vacunés, donat que tinc al·lèrgia a diversos elements, i al no saber que és el que me'n produeix més, doncs em van dir que era preferible seguir amb els antiestamínics...  unes pastilletes de merdeta que al final, al cap d'un temps, no t'acaben fent efecte...
Me n'he pres com 4 o 5 de diferents tipus... Ebastel Forte, Rinialer, entre d'altres...
Esperem que ens sigui lleu tot plegat... de tota manera, anirem fent un seguiment de la situació 

salut!
En línia

meteocollserola
Cumulus Mediocris

Missatges: 688

« Resposta #2 en: 28 Març de 2006, 14:33:23 »

Hola a tot-es, companys de patiments Grin Grin Wink

Doncs ja  teniu un altre pel club Wink

Sóc com vosaltres polial.lergic i la veritat es que en els últims tres anys he millorat molt de manera expontàNIA. Normalment tinc rinitis,. però un cop em va donar un atac d'asma, i no vegis quin yuyu. Shocked Shocked

He provat tots els antihistaminics del mercat, TOTS i la veritat es que no he trobat un que realment em funcioni i no em fico cap  Ara, no puc estar sense el meu Rhinospray, quan tinc el nas absolutament congestionat, realment m'és ímprescindible.

Si voleu que us sigui sincer, no m'enrefio gaire dels al·lergolegs. Serán molt bons metges, però de botanica, res de res (generalitzo, ja ho se, pero és la meva experiència) I de fenologia, encara menys ( unicament la de les taules, no la real). Un em volia convencer que segons els resultats només era al·lergic a la parietària. I una m.... he anat a llocs que no hi ha parietària, o he tingut crisis en moments en que la parietària no està florida. No ho saben tot, els podriem donar classes de botànica i de fisiologia vegetal

Hi ha moltissimes plantes de pol·linització anemòfila, tant pròpies del país, com d'altres països i que es fan servir en jardineria. La planteta més petitona que la teva veina pot tenir en el balcó et pot causar una crisi d'al·lergia. Això també ho desconeixen

Jo de moment ho porto força bé, ahir vaig anar al zoo i res. Avui em piquen una mica els ulls, em desperto amb els ulls enganxats i la gola seca i acartronada, algunes vegades atacs d'estornuts, pero això rai, res a veure amb el que em sol passar.

o sigui que paciència, i anar a la platja, que es el lloc a on podem estar millor Grin Grin

En línia

Barcelona- Torre Baró 133 msm
dominant la vall del Besòs
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22571

Nova Zodiac

« Resposta #3 en: 28 Març de 2006, 21:46:41 »

Gracies a deu no en tinc d'alergies, pero ara be el temps fotut, ja us aplanyo
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada
*
Connectat Connectat

Missatges: 19716

Un xic de Tramuntana

« Resposta #4 en: 28 Març de 2006, 22:39:36 »

jo tinc alergia a la tramuntana ... m'encanta , però quan comença a bufar no em para de rajar el nas sigui estiu , tardor , primavera o hivern tant s'en fot  Grin
En línia

SANT REBUF (en plena forma)

http://meteosantandreu.blogspot.com/ (Blog)
http://picasaweb.google.com/llevantada (àlbum fotos)

La Màgia de l'Esbotzada, esperit Lassús 1960/2006

Sempre tornaré                                         
a la nostra platja
les ones no em deixen mu mare
allunyar-me'n massa
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22571

Nova Zodiac

« Resposta #5 en: 28 Març de 2006, 22:41:52 »

jo tinc alergia a la tramuntana ... m'encanta , però quan comença a bufar no em para de rajar el nas sigui estiu , tardor , primavera o hivern tant s'en fot  Grin
Doncs sort que no hi vius tot l'any, que si no ja pots comprar accions de Klennex
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Albert
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3589

La Pobla de Lillet - Alt Berguedà - (873m.)

« Resposta #6 en: 28 Març de 2006, 22:43:13 »

Hola a tots,

Aquí en teniu un altre Undecided

Com vosaltres sóc polial·lèrgic. Em van fer les proves fa anys i em van dir que ho era a les gramínies i a la parietària, a més del pèl de gos.  Fa uns 5 anys que em vacuno per les gramínies i 3 per la parietària. Havia tingut atacs d'asma, tot i que des que em vacuno he millorat força i ja no en tinc.

Aquest any és el primer que no em vacuno... a veure com va Roll Eyes. L'Ebastel no me'l treu ningú . i els kleenex menys...

Salut a tots! i que sigui lleu  Wink
En línia

El Temps a La Pobla de Lillet : http://eltemps.lillet.net

Webcam La Pobla de Lillet : http://webcam.lillet.net

llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada
*
Connectat Connectat

Missatges: 19716

Un xic de Tramuntana

« Resposta #7 en: 28 Març de 2006, 22:50:18 »

Doncs sort que no hi vius tot l'any, que si no ja pots comprar accions de Klennex

ui els Klinnex i jo som amics intims .... agafo cada merda a l'Hivern  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

m'els emporto a dormir i tot 
En línia

SANT REBUF (en plena forma)

http://meteosantandreu.blogspot.com/ (Blog)
http://picasaweb.google.com/llevantada (àlbum fotos)

La Màgia de l'Esbotzada, esperit Lassús 1960/2006

Sempre tornaré                                         
a la nostra platja
les ones no em deixen mu mare
allunyar-me'n massa
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #8 en: 29 Març de 2006, 08:46:21 »

Pues yo también tengo alergias a los plataneros, gatos, olivos, etc....

Yo ni me vacuno ni antihistamínicos, ni mierdas de esas.... sólo me tomo unas bolitas de esas de homeopatía y la verdad es que me van de coña  Grin Grin
En línia
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Gènere: Femení
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia

« Resposta #9 en: 29 Març de 2006, 08:59:58 »

Ja us planyo, tenia 2 amigues d'institut que eren "polial·lèrgiques" i tenien atacts d'asma "sovint", cada vegada que venien a casa entre pels de gat, de gos i plantes... i els dies de primavera que estavem amb Anticicló, patia fins i tot jo, es pasaven el dia que semblava que les hagués deixat el novio.
En línia

Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm

"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar.
No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
Pàgines: [1] 2 3 4 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió