Pàgines: [1] 2 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Seguiment al.lèrgies 2006 (Llegit 1102 vegades)
|
Tin
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1045

Patagònia. Paradís de gel
|
Hola a tots,
com que suposo que hi haurà força al.lèrgics al pol.len entre tots nosaltres, crec convenient obrir aquest nou tema per a que aneu posant el "seguiment" de la vostra al.lèrgia 
Jo sóc al.lèrgic al pol.len dels plataners i gramínies. M'estic vacunant des de fa uns quants anys. Els primers anys em vaig vacunar contra el pol.len dels plataners, reduïnt bastant els símptomes al llarg d'aquests anys, encara que sense desaparèixer del tot. Els últims 2 o 3 anys m'he estat vacunant contra el pol.len de les gramínies, que és la que últimament m'està fent més la guitza. De moment no he notat una millora significativa contra aquest pol.len, i una de les crisis més fortes la vaig tenir precissament l'any passat en la trobada-ascenssió al Bastiments en que no vaig dormir en tota la nit (amb el nas tapat i sense parar de mocar-me) 
Des de fa uns 10 dies estic notant una altra vegada l'al.lèrgia al pol.len dels plataners. Els últims 3 o 4 dies l'al.lèrgia ha estat força forta i estic controlant-la a base de Zolistan i Ebastel Forte Flas. Per la nit he hagut d'utilitzar algun dia l'Utabon per destapar el nas i poder dormir .
Suposo que en la propera setmana aniran minvant els efectes de l'al.lèrgia quan la polinització ja estigui més avançada. Normalment, l'al.lèrgia al pol.len de plataners la tinc del 15 de març al 15 d'abril, mentre que la de les gramínies sol anar del 15 de maig al 15 de juny, aproximadament.
I vosaltres, com porteu l'al.lèrgia?
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona-Vall d'Hebron ... sense "l'ombra" :-))
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13653

|
Ei Tin estem igual company  Jo soc molt al·lèrgic... em van fer les proves i ho sóc als àcars, al pol·len, a les gramíneas, plataners, al pèl de gos, de gat... etc etc  Ara porto una temporada força bona... però quan m'agafa fort, és un no parar... El dia que m'agafa una crisis al·lèrgica forta, estic fet una merda... acabo el dia cansat i fastiguejat... se'm posa el nas tot vermell, el coll i els conductes bucals i nasals irritats, em ploren els ulls, estornudo... en fi, una rinitis de caldeu!! ràpidament em puleixo 3 paquets de kleenex en un dia... A mi em van aconsellar que no em vacunés, donat que tinc al·lèrgia a diversos elements, i al no saber que és el que me'n produeix més, doncs em van dir que era preferible seguir amb els antiestamínics... unes pastilletes de merdeta que al final, al cap d'un temps, no t'acaben fent efecte... Me n'he pres com 4 o 5 de diferents tipus... Ebastel Forte, Rinialer, entre d'altres... Esperem que ens sigui lleu tot plegat... de tota manera, anirem fent un seguiment de la situació 
salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocollserola
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 673

|
Hola a tot-es, companys de patiments 
Doncs ja teniu un altre pel club 
Sóc com vosaltres polial.lergic i la veritat es que en els últims tres anys he millorat molt de manera expontàNIA. Normalment tinc rinitis,. però un cop em va donar un atac d'asma, i no vegis quin yuyu. 
He provat tots els antihistaminics del mercat, TOTS i la veritat es que no he trobat un que realment em funcioni i no em fico cap Ara, no puc estar sense el meu Rhinospray, quan tinc el nas absolutament congestionat, realment m'és ímprescindible.
Si voleu que us sigui sincer, no m'enrefio gaire dels al·lergolegs. Serán molt bons metges, però de botanica, res de res (generalitzo, ja ho se, pero és la meva experiència) I de fenologia, encara menys ( unicament la de les taules, no la real). Un em volia convencer que segons els resultats només era al·lergic a la parietària. I una m.... he anat a llocs que no hi ha parietària, o he tingut crisis en moments en que la parietària no està florida. No ho saben tot, els podriem donar classes de botànica i de fisiologia vegetal
Hi ha moltissimes plantes de pol·linització anemòfila, tant pròpies del país, com d'altres països i que es fan servir en jardineria. La planteta més petitona que la teva veina pot tenir en el balcó et pot causar una crisi d'al·lergia. Això també ho desconeixen
Jo de moment ho porto força bé, ahir vaig anar al zoo i res. Avui em piquen una mica els ulls, em desperto amb els ulls enganxats i la gola seca i acartronada, algunes vegades atacs d'estornuts, pero això rai, res a veure amb el que em sol passar.
o sigui que paciència, i anar a la platja, que es el lloc a on podem estar millor 
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona- Torre Baró 133 msm dominant la vall del Besòs
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22079

Nova Zodiac
|
Gracies a deu no en tinc d'alergies, pero ara be el temps fotut, ja us aplanyo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18621

Un xic de Tramuntana
|
jo tinc alergia a la tramuntana ... m'encanta , però quan comença a bufar no em para de rajar el nas sigui estiu , tardor , primavera o hivern tant s'en fot
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Albert
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3691

La Pobla de Lillet - Alt Berguedà - (873m.)
|
Hola a tots,
Aquí en teniu un altre 
Com vosaltres sóc polial·lèrgic. Em van fer les proves fa anys i em van dir que ho era a les gramínies i a la parietària, a més del pèl de gos. Fa uns 5 anys que em vacuno per les gramínies i 3 per la parietària. Havia tingut atacs d'asma, tot i que des que em vacuno he millorat força i ja no en tinc.
Aquest any és el primer que no em vacuno... a veure com va . L'Ebastel no me'l treu ningú . i els kleenex menys...
Salut a tots! i que sigui lleu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Pues yo también tengo alergias a los plataneros, gatos, olivos, etc....
Yo ni me vacuno ni antihistamínicos, ni mierdas de esas.... sólo me tomo unas bolitas de esas de homeopatía y la verdad es que me van de coña
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Ja us planyo, tenia 2 amigues d'institut que eren "polial·lèrgiques" i tenien atacts d'asma "sovint", cada vegada que venien a casa entre pels de gat, de gos i plantes... i els dies de primavera que estavem amb Anticicló, patia fins i tot jo, es pasaven el dia que semblava que les hagués deixat el novio.
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4
|
|
|
|
|