Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 21:47:39
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Seguiment al.lèrgies 2006
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] 4 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Seguiment al.lèrgies 2006  (Llegit 1255 vegades)
Tin
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1088

Patagònia. Paradís de gel

Re: Seguiment al.lèrgies 2006
« Resposta #20 en: 15 Abril de 2006, 00:36:29 »

Estic fatal ....  Tongue Tongue Tongue totalment aplacat per l'al.lèrgia

ànims, t'entenc.  Wink

Fes si pots una escapadeta a la  platja, et sentiras de fàbula.

Jo ho vaig fer fa uns dies i la millora val la pena¡¡

Ho faré  Wink ... demà vaig a l'Escala  Cheesy ... a veure si em pasa l'al.lèrgia  Roll Eyes
En línia

Barcelona-Vall d'Hebron ... sense "l'ombra" :-))
meteocollserola
Cumulus Mediocris

Missatges: 688

« Resposta #21 en: 16 Abril de 2006, 21:19:03 »

Estic fatal ....  Tongue Tongue Tongue totalment aplacat per l'al.lèrgia

ànims, t'entenc.  Wink

Fes si pots una escapadeta a la  platja, et sentiras de fàbula.

Jo ho vaig fer fa uns dies i la millora val la pena¡¡

Ho faré  Wink ... demà vaig a l'Escala  Cheesy ... a veure si em pasa l'al.lèrgia  Roll Eyes

jo confiat de mi, pensava que tot anava millor i res, cap al Montseny, a fer rutes per la muntanya. L'expectacle d'esclat de vegetació ha valgut la pena, pero aquesta tarda estic fatal...
En línia

Barcelona- Torre Baró 133 msm
dominant la vall del Besòs
rufina
Estrat
*

Missatges: 9

« Resposta #22 en: 24 Abril de 2006, 07:47:53 »

http://einstein.uab.es_c_lap/aerobiologia/catala/intro.htm

Aquesta pàgina dóna la possibilitatat de saber l´al-lèrgia que ve i quant (més o menys Undecided)

Podria ser que els pòlens d´alzinar estiguin escalfant motors ,seria bo que els metes ens parlessin de la previsió per les tramuntanades .A mi també m´agraden ,no me fan crisis de rinitis però si "costipixats" (allò que estornudes i te desmontes i tarde a recuperar la forma humana  ..tot en 1´. Tongue

[annex esborrat per l'administrador]
En línia
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 14548

« Resposta #23 en: 24 Abril de 2006, 08:54:19 »

Collons... vaya dia vaig passar jo ahir...

En línia

lillet
Cumulus Mediocris

Missatges: 755

RIBERA DE CARDOS 897 MSNM

« Resposta #24 en: 24 Abril de 2006, 11:59:34 »

Collons... vaya dia vaig passar jo ahir...

jo portaba una primavera acceptable, pero dede dissabte que la cosa a començat seriosament amb una font de mocs ulls irritats i esternunts continus Undecided
En línia
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Gènere: Femení
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia

« Resposta #25 en: 24 Abril de 2006, 13:25:36 »

eps, per alguna raó, porto unes 3 setanes amb esternuts, picor al nas, em raja, i avui ha sigut massa, amb les llavors que deixen anar els plataner no he parat d'esturnudar en tot el dia, però jo no havia tingut mai alèrgia, i no etsic refredada. Huh
En línia

Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm

"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar.
No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
Tin
Cumulus Congestus
*

« Resposta #26 en: 30 Abril de 2006, 19:17:21 »

Jo ja no sé si són els plataners o què però aquesta primavera no em para l'al.lèrgia  Angry Angry Angry ... i el més curiós de tot és que l'altre dia vaig anar a l'alergòleg i hem va dir que la gent no se li estava queixant més que altres anys pels plataners  Huh Huh Huh ... em va dir que potser aquest any ho estava notant més perquè últimament vaig molt en moto i es clar, m'ho "menjo" tot. Com a consol, aquesta passada nit ha estat la primera en que he dormit més o menys bé, i avui no tinc gaire al.lèrgia. A veure si és el principi del fi  Roll Eyes
En línia

emarron
Cirrus

Missatges: 2

« Resposta #27 en: 4 Maig de 2006, 14:19:05 »

Hola a tothom:
Sóc una altra que si voleu m'afegiré al club....El passat més de juliol vaig estar a punt d'anar a l'altre barri a causa de ser al.lèrgica a l'amoxicilina (no ho hem sabut fins fa un parell de mesos). Se'm va inflar tota la cara i m'ofegava!! Una meravella!! Per sort el meu marit no m'ha deixat després de veure'm tan BONICA Grin
Arrel d'això m'he fet totes les proves de les al.lèrgies i m'ha sortit que ho sóc a les gramínies i a les "males hierbas" i al polen de les oliveres...
Ahir ha estat un dels pitjors dies. Amb el meravellós vent que bufava a BCN, se'm van inflar i em picaven els ulls i la gola, em vaig pendre el POLARAMINE i em vaig acabar posant gotes als ulls per a calmar la picor....El meu fill gran es va espantar molt (al mes de juliol no em va pas veure...)
Bé, ens espera un any prou divertit per a tots nosaltres
Molts petonets i a reveure Kiss Kiss Kiss

Esther
En línia
Tin
Cumulus Congestus
*

« Resposta #28 en: 5 Maig de 2006, 03:10:32 »

Hola a tothom:
Sóc una altra que si voleu m'afegiré al club....El passat més de juliol vaig estar a punt d'anar a l'altre barri a causa de ser al.lèrgica a l'amoxicilina (no ho hem sabut fins fa un parell de mesos). Se'm va inflar tota la cara i m'ofegava!! Una meravella!! Per sort el meu marit no m'ha deixat després de veure'm tan BONICA Grin
Arrel d'això m'he fet totes les proves de les al.lèrgies i m'ha sortit que ho sóc a les gramínies i a les "males hierbas" i al polen de les oliveres...
Ahir ha estat un dels pitjors dies. Amb el meravellós vent que bufava a BCN, se'm van inflar i em picaven els ulls i la gola, em vaig pendre el POLARAMINE i em vaig acabar posant gotes als ulls per a calmar la picor....El meu fill gran es va espantar molt (al mes de juliol no em va pas veure...)
Bé, ens espera un any prou divertit per a tots nosaltres
Molts petonets i a reveure Kiss Kiss Kiss

Esther

Hola Esther, benvinguda al fòrum i al club dels al.lèrgics  Roll Eyes Wink
En línia

emarron
Cirrus

Missatges: 2

« Resposta #29 en: 5 Maig de 2006, 14:51:39 »

Gràcies Tin per donar-me la benvinguda!!! Wink
Per cert, aquest cap de setmana, en teoria, hauria d'anar amb el marit i els fills al càmping on tenim una caravana instal.lada a Altafulla (Tarragona), i ja estic tremolant pensant si bufarà el meravellós vent de mestral que bufà per aquelles terres. que arrossegui el fantàstic pol.len de les graminees i de les oliveres i que jo acabi amb el nas ple d'aigua i que raji continuament i tot allò que ens passa als del club!!!!!!
Però que és pitjor, això o aguantar dos peques de 7 i 3 anys tancats a casa?Huh Huh Huh
Faré el cor fort, agafaré el meu KIT AL.LÈRGIA A LA PRIMAVERA que sempre duc a sobre (igual que tots voslatres suposo) i cap a Tarragona falta gent!!! Cool Cool
Molt bon cap de setmana a tothom

Petonets:-* Kiss

Esther
En línia
Pàgines: 1 2 [3] 4 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió