Pàgines: 1 2 [3] 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Seguiment al.lèrgies 2006 (Llegit 1087 vegades)
|
|
|
|
|
rufina
Estrat

Desconnectat
Missatges: 9
|
http://einstein.uab.es_c_lap/aerobiologia/catala/intro.htm
Aquesta pàgina dóna la possibilitatat de saber l´al-lèrgia que ve i quant (més o menys )
Podria ser que els pòlens d´alzinar estiguin escalfant motors ,seria bo que els metes ens parlessin de la previsió per les tramuntanades .A mi també m´agraden ,no me fan crisis de rinitis però si "costipixats" (allò que estornudes i te desmontes i tarde a recuperar la forma humana ..tot en 1´. 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13625

|
Collons... vaya dia vaig passar jo ahir...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
eps, per alguna raó, porto unes 3 setanes amb esternuts, picor al nas, em raja, i avui ha sigut massa, amb les llavors que deixen anar els plataner no he parat d'esturnudar en tot el dia, però jo no havia tingut mai alèrgia, i no etsic refredada.
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
emarron
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 2
|
Hola a tothom: Sóc una altra que si voleu m'afegiré al club....El passat més de juliol vaig estar a punt d'anar a l'altre barri a causa de ser al.lèrgica a l'amoxicilina (no ho hem sabut fins fa un parell de mesos). Se'm va inflar tota la cara i m'ofegava!! Una meravella!! Per sort el meu marit no m'ha deixat després de veure'm tan BONICA  Arrel d'això m'he fet totes les proves de les al.lèrgies i m'ha sortit que ho sóc a les gramínies i a les "males hierbas" i al polen de les oliveres... Ahir ha estat un dels pitjors dies. Amb el meravellós vent que bufava a BCN, se'm van inflar i em picaven els ulls i la gola, em vaig pendre el POLARAMINE i em vaig acabar posant gotes als ulls per a calmar la picor....El meu fill gran es va espantar molt (al mes de juliol no em va pas veure...) Bé, ens espera un any prou divertit per a tots nosaltres Molts petonets i a reveure 
Esther
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tin
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1045

Patagònia. Paradís de gel
|
Hola a tothom: Sóc una altra que si voleu m'afegiré al club....El passat més de juliol vaig estar a punt d'anar a l'altre barri a causa de ser al.lèrgica a l'amoxicilina (no ho hem sabut fins fa un parell de mesos). Se'm va inflar tota la cara i m'ofegava!! Una meravella!! Per sort el meu marit no m'ha deixat després de veure'm tan BONICA  Arrel d'això m'he fet totes les proves de les al.lèrgies i m'ha sortit que ho sóc a les gramínies i a les "males hierbas" i al polen de les oliveres... Ahir ha estat un dels pitjors dies. Amb el meravellós vent que bufava a BCN, se'm van inflar i em picaven els ulls i la gola, em vaig pendre el POLARAMINE i em vaig acabar posant gotes als ulls per a calmar la picor....El meu fill gran es va espantar molt (al mes de juliol no em va pas veure...) Bé, ens espera un any prou divertit per a tots nosaltres Molts petonets i a reveure  Esther Hola Esther, benvinguda al fòrum i al club dels al.lèrgics
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona-Vall d'Hebron ... sense "l'ombra" :-))
|
|
|
emarron
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 2
|
Gràcies Tin per donar-me la benvinguda!!!  Per cert, aquest cap de setmana, en teoria, hauria d'anar amb el marit i els fills al càmping on tenim una caravana instal.lada a Altafulla (Tarragona), i ja estic tremolant pensant si bufarà el meravellós vent de mestral que bufà per aquelles terres. que arrossegui el fantàstic pol.len de les graminees i de les oliveres i que jo acabi amb el nas ple d'aigua i que raji continuament i tot allò que ens passa als del club!!!!!! Però que és pitjor, això o aguantar dos peques de 7 i 3 anys tancats a casa?  Faré el cor fort, agafaré el meu KIT AL.LÈRGIA A LA PRIMAVERA que sempre duc a sobre (igual que tots voslatres suposo) i cap a Tarragona falta gent!!!  Molt bon cap de setmana a tothom
Petonets:-* 
Esther
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|