Pàgines: 1 2 3 [4]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Donar d'alta l'estació WMR (Llegit 1186 vegades)
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6293

Ibiza ciudad
|
Hola a tots de nou, sóc elektor, he intentat seguir tots els passos per donar d'alta la meua estació però sempre em dona l'error de barómetre fora de rang, faig el que indica la correció editada pero sempre m'ixen valors de 950hPa o similars, i mai els valor anglesos, ja no sé que fer, algú hem pot donar una orientació?
La presion debes ponerla a nivel del mar, hoyy ronda los 1019mb aprox, sies el weatherlink, lo puedes hacer desde el programa, si la estacion es la oregon en los manuales viene explicado muy facil.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
elektor
Estrat

Desconnectat
Missatges: 16
|
Realmente se está enviando referenciado a nivel del mar, como muestra envio la plantilla *.htem, para que lo comprobeis: *VER=DATA2 *COD=ESPVA4600000046880A *UPD= 11/4/06 19:00 *SKY= *TMP= 14.9 *WND= 9 *AZI= SSE (150°) *BAR= 1017.04 *HUM= 61 *SUN= 0 *DHTM= 17.5 *DLTM= 8.8 *DHHM= 74 *DLHM= 45 *DHBR= 1019.04 *DLBR= 1016.04 *DGST= 25 *DPCP= 0.00 *MHTM= vmh007 *MLTM= vml007 *MHHM= vmh005 *MLHM= vml005 *MHBR= vmh023 *MLBR= vml023 *MGST= vmh003 *MPCP= 3.00 *YHTM= vyh007 *YLTM= vyl007 *YHHM= vyh005 *YLHM= vyl005 *YHBR= vyh023 *YLBR= vyl023 *YGST= vyh003 *YPCP= vyh009 *EOT*
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9983

|
Ok, el problema és que el VWS no emplena tots els camps. Estàs utilitzant una versió molt antiga...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
elektor
Estrat

Desconnectat
|
Crec que es la 10.5 ¿Quina es la última?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
elektor
Estrat

Desconnectat
|
Efectivament, es la de Bocairent, tinc la versió 10.41 Internet Edition i seguisc tots els pasos que indica en la web, pero sempre hem diu que tinc error. ¿com eliminar-lo?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9983

|
Hauries d'actualitzar el VWS a la última o penúltima versió. Em sembla recordar que es va comentar que pel Weather Underground (http://www.wunderground.com) hi ha l'enllaç per descarregar-lo... però això t'ho sabrà dir més bé el g-force, que és l'expert en aquest programa.
El problema que tens amb la plantilla és que hi ha etiquetes que el VWS no interpreta i les passa tal qual, i el software de Meteoclimatic es fa la lia un pitxo...
Actualitzant el software quedarà solucionat el problema, però espera la veu de l'expert...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
elektor
Estrat

Desconnectat
|
Al descarregar el beta hem diu que he d'introduir un serial, ja que el VWS que utilitze no és del tot autèntic, sabeu alguna solució?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|