Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Que em recomaneu (Llegit 390 vegades)
|
Frisman
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 56
|
Hola, Tinc un amic que té ganes d'instal·lar una estació meteo online en un petit poble de la costa brava nord.
Quina estació li recomaneu? ha estat mirant entre la WMR928NX i la Davis vantage pro 2. Ja se que els preus varien una mica.
L'altre pregunta, quines botigues o webs em puc consultar per buscar un bon preu? de moment només hem mirat a Raig.com
I l'altre tema, quin software recomaneu?
Perdoneu si faig massa preguntes de cop, però soc molt principiant en el tema... i la persona que ho vol instal·lar encara més...
Quan tingui més informació del pressupost aproximat que hi ha per fer tot el muntatge us ho comento..
Moltes gràcies
Frisman
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22069

Nova Zodiac
|
Benvingut Frisman!!!! pel que fa a l'estacio jo tinc les dues, i sense dubte la Davis, on?? a www.darrera.com el soft el que ve amb la Davis, per a mi la diferencia de preu, val la pena, es clar que pots provar de comprar-la a EEUU, pero no se com surt de preu final.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frisman
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
|
Hola,
Aquest software de la DAVIS, ve de sèrie? S'ha de comprar a part?
La estació de Verges que tens enllaçada a la teva signatura és la d'una DAVIS?
Algun altre botiga online per comparar preus?
Gràcies
Frisman
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Frisman
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
|
Hola... I pel que fa a botigues d'Andorra... hi ha diferencia de preu? Val la pena? Alguna web on mirar?
Gràcies
Miquel
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9283

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
Darrera és el subministrador oficial de Davis aqui a Espanya... però els preus són una barbaritat...  si algun dia em compro una Davis, no serà pas aqui... A scientificsales - www.scientificsales.com- botiga on-line d'Estats Units, també pots adquirir estacions Davis... i a molt bon preu... (gairebé a la meitat que aqui  ) això si, em sembla que venen la versió americana de l'estació, i si mai se t'espallés o hi hagués qualsevol problema... no se pas que hauríem de fer...  és el que te arriscar-se... També hi ha el tema aduanes pel mig... aviso: En USA son más baratas, pero si se estropea? no pasa nada, tiene garantia, eso si el gasto de portes corren de tu parte y mandar y recoger estaciones de USA no debe ser barato
es decir con mala suerte lo barato a lo mejor sale más caro
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8410

|
Hola,
Gràcies
Frisman
El soft venia amb l'estacio, de serie, l'estacio del enllaç de Verges es una Davis, el tema botiga ja t'el han respost, i per cert, des del any 2003 cap averia, i no se si tot i comprar-la a EEUU a Davis pot ser tambe l'arreglarian, pero suposo que en aquest cas sense garantia. depen, si es garantia mundial tenen l'obligació de reparar-la amb garantia.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22069

Nova Zodiac
|
Hola,
Gràcies
Frisman
El soft venia amb l'estacio, de serie, l'estacio del enllaç de Verges es una Davis, el tema botiga ja t'el han respost, i per cert, des del any 2003 cap averia, i no se si tot i comprar-la a EEUU a Davis pot ser tambe l'arreglarian, pero suposo que en aquest cas sense garantia.depen, si es garantia mundial tenen l'obligació de reparar-la amb garantia..... Per descomptat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3545

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Encara no conec a ningú que se li hagi espatllat la Davis en periode de garantia, així que si no és per efectes de llamps, terratremols o caiguda de meteorits no crec que hi hagi problema. En tot cas, com que a USA surt per la meitat de preu amb impostos i duana inclosos, si s'espatlla et compres un altre i encara et surt com si l'haguesis comprat aquí. Jo no ho dubtaria vaja, a scientificsales directament. Son molt i molt seriosos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|