Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22062

Nova Zodiac
|
Mare de deu........... fa falta el sensor JA!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
krisman
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 730

Bunyol 387 msm. a 35 km de Valencia por la A3
|
"La veritat es que sense sensor la gent esta perdent la sensibilitat".  Crec que deuriem volver al principi : SER MES BELICOSOS AMB LA GENT DE SAPIENS QUE NO ENS VEAN CONFORMISTES.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22062

Nova Zodiac
|
Tu esperat si no rebem res a finals de mes..........
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
krisman
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 730

Bunyol 387 msm. a 35 km de Valencia por la A3
|
No hi ha problema, pero no esta de mes que la Marta vea que la gent te ganes de guerra en cas de que no envie el sensor bo.  Marta tenim la moral pels nubols y la rao de la nostra part.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2357

|
Ui, ui, ui,.... com s'està escalfant la cosa.
Bé, la carta diu que durant l'Abril l'hem de rebre. (No que l'enviïn). Veien l'eficàcia de Sapiens + Correus i tenint en compte la Setmana Santa, ja casi hauria d'haver sortit. En qualsevol cas no podrem queixar-nos oficialment fins final d'Abril.
Anem pensant que fem si el 30 d'Abril no l'hem rebut i Sapiens ens deixa anar un rotllo per justificar-se d'un altre suposat retràs.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
peratot
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 38
|
escolteu!
el nou sensor tambe s'ha de col.locar en una paret cara nord a l'abric del sol??? .
Es que cada mati, amb l'emoció de rebre el nou sensor pujo a la terrassa per veure on el posare.Igual que quan vaig comprar els mobles de la casa que mentres esperaba amb ilusio m'els imaginaba col.locats.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11077

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Ui, ui, ui,.... com s'està escalfant la cosa.
Bé, la carta diu que durant l'Abril l'hem de rebre. (No que l'enviïn). Veien l'eficàcia de Sapiens + Correus i tenint en compte la Setmana Santa, ja casi hauria d'haver sortit. En qualsevol cas no podrem queixar-nos oficialment fins final d'Abril.
Anem pensant que fem si el 30 d'Abril no l'hem rebut i Sapiens ens deixa anar un rotllo per justificar-se d'un altre suposat retràs.
Sapiens sap ben bé com està tot, no cal dir res mes. El dia 1 de Maig o tots tenim el sensor bó...o ja saben que els passarà. No valem mes excuses, si tenen algún problema de logistica, que no esperin a ultima hora per dir-ho. Jo soc de l'opinió de que si a final de mes no s'ha rebut res, anem ja per totes, prou d'esperar...
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7085

Estiu DIVUIT [18]!
|
hola!! yo tambe tinc l'estacio de sapiens i tinc el sensor dolent i magradaria aconseguir el sensor bo, encara estic a temps? gracies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|