Autor
|
Tema: Servidors webs meteo. (Llegit 2630 vegades)
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Ara que.... Aquestes que hi surt "unknown" si que deuen ser "mierdows" i per aixó ni s'identifiquen....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Deuen ser les de "prova d'errades"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3931

|
quasi totes les unknown que surten si t'hi fixes al costat posa que corren fedora, o sigui, Linux
Crec que per trobar un windows en màquines d'aquestes hauriem de fer un treball de recerca important.
Per cert Garil, quina eina utilitzes per treure aquesta info, si es pot dir???
(I sino també )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1294

|
L'eina és la web de Netcraft.
Però ja que dieu tan mal de windows, mireu això:
http://news.netcraft.com/archives/2003/01/22/windows_2000_site_goes_over_two_years_without_a_reboot.html
Tant dolent no deu ser, no?
I si de totes totes voleu veure com s'identifica amb aquest sistema el windows:
http://uptime.netcraft.com/up/graph?site=www.tremp.tv
Bé, ara ja em dóno per definitivament excomunicat, com a mínim...
PS: no trobeu una mica estranyes les combinacions de SOs que surten a la pàgina de Netcraft? Resulta que si hi ha un proxy o un tallafocs en una altra màquina per entremig, dóna com a sistema operatiu el de la màquina intermediaria. Actualment en faig servir un servidor escrit en Perl. El meu somni seria tenir un SO en Perl, hi han hagut diversos intents, però fins ara ningú no ha passat del punt d'engegar una màquina i que surti un "prompt". Pel que he vist un windows amb perl funciona a prova de bomba, el problema que té el windows és la poca tolerància amb aplicacions mal escrites, crec que d'això prové una mica la seva fama, juntament amb la pèssima gestió de memòria que hi havia als 9x. Però si per la banda d'aplicacions tot funciona correctament, cap problema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1294

|
Ostres, un llistat de servers que fa més de dos anys que no s'actualitzen, deuen estar plens de forats de seguretat.  Això pensava jo... doncs no. En un servidor no hi ha de córrer gairebé res d'això, ni internet explorer, ni aplicacions, ni ha de tenir antivirus ni tallafocs si volem que funcioni correctament. El tallafocs ha de ser a nivell de router, i l'antivirus no tindria cap sentit. Només ha de tenir alguns ports oberts amb servidors que els escoltin, i filtrar bé els paquets que arriben. El que en canvi sí que s'ha de tenir actualitzat és el php i coses així, però aquests s'actualitzen sense necessitat de reiniciar. El que veig més problemàtic és la pols en els ventiladors, jo l'haig d'obrir cada 6 mesos i fer una neteja a fons, i no m'atreveixo a fer-ho si tot està connectat!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 13004

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Els SUN, alguns models es poden extreure peces en calent una maravella.....
Curiosament a uptime.net un d'ells porta 6 anys i poc sense reiniciar ¡¡¡¡
i el 3er un mierdows tiu...
http://en.uptime-project.net/page.php?page=toplist 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|