Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Al final m'he donat de baixa (Llegit 572 vegades)
|
albertcv
Estrat

Desconnectat
Missatges: 13
|
Hola,
Vaig trucar el 22 de febrer.
Em van assegurar per telèfon que ens uns 10 o 15 dies rebria tots els fascicles que ja havien sortit i que a partir de març començaria a rebre la comanda normal del mes. Vist com estava el tema vaig preguntar si m'asseguraven tot el que em dèiem per telèfon i com que la resposta va ser que sí doncs vaig tirar endavant la subscripció. Quan ho vaig comentar per aquí, alguns de vosaltres ja em vau avisar de com funcionava Sapiens però pensava que seria algun cas puntual i que tan malament no podia anar.
Doncs bé, entre el 22 de febrer i el 3 d'abril he fet varies trucades de reclamació, un parell de mails amb la responsable del tema (Marta Serra) dels qual encara espero resposta del segon.... el primer el va contestar per dir... "miraré com està el tema i et diré alguna cosa"......encara espero que em digui com està el tema... 3 dies donen per fer moltes coses.......Per telèfon et diuen... "doncs aquí consta que el dia 3 de març van sortir 4 fascicles" segur que estan a punt d'arribar........ que entre Barcelona i Mataró hi han 30 KM !!!! que no en son 3000 ni 4000!! que en cotxe son 20 minuts !!!! Com poden tenir la barra de dir que el normal es que trigui 20 dies que els porta una tortuga ? Com és molt evident, el que passa és que no han enviat res de res... prova d'això és que no he pagat ni un rebut....
Ja decidiré si em decideixo a fer una carteta al diari per explicar el cas però de moment, el que ja he fet és trucar a Sapiens per dir que no vull saber res de res d'ells i que sigui donat de baixa.
Pensava que em costaria més i que tindria d'argumentar el perquè, etc... estava preparat !!!!.. pensava que si realment hi han enviats els fascicles que diuen em posaríem pegues o que em dirien que els tinc de pagar i tal però sabeu que? NI UNA pega....tot perfecte i a la primera.. "Que diu que és vol donar de baixa? doncs ara mateix... Com es diu..... molt bé, ja està donat de baixa... alguna cosa més?
Bé... ha sigut un amor impossible.
Si l'altra part no t'estima i tu només has de patir i pagar com un tonto enamorat, el millor és tallar .....així que senyors de Sapiens......a prendre pel sac !
Desitjo que els que esteu embolicats amb aquest tema arribeu a bon port.
Albert
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 104

|
Albert..........veí..(crec)...... has fet lo millor........ 
Ves a Robafaves i compra tres o quatre llibres ara per Sant Jordi de meteo 
Després miras la Davis o Rainwise, i l'adjuntas a la hipoteca de la casa 
Anim....i tindrem mes dades de Mataró
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Ostres albert, em sap greu!! Jo hagués fet el mateix, però a mi només em deuen 4 fascicles (des de l'Octubre) i ara no els puc enviar a pastar fang. Ja tinc la col.lecció acabada i ells cobrada. Per d'alta banda, felicitats per la decisió presa i per exposar-ho al fòrum. Potser algú més en la teva situació també es decidirà fer el mateix. A veure si n'aprenen aquests de Sàpiens.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 

|
Jo vaig fer el tracte amb Sàpiens i no amb Correos. La responsabilitat de que m'entreguin la comanda, es del venedor i no del medi d'entrega que ell hagi triat. Se que han enviat per missatger, fascicles pendents a gent que els reclamava. Perquè a mí no??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
albertcv
Estrat

Desconnectat
Missatges: 13
|
Hola,
Gràcies a tots.
El tema de correus no és cert... es pot donar un cas puntual d’alguna problemàtica en la entrega però no és significatiu. Normalment funciona bé.
Us posaré una dada. Mentre que per telèfon m’han jurat i perjurat que el dia 3 de març em van enviar del 16 al 19 (els hi vaig fer comprovar-ho) avui he rebut un mail de la responsable, Marta Serra, confirmant que el realitat els anaven a portar a correus aquesta setmana per falta de material.
Així que se suposa que hem de fer? Per quins motius haig de creure que ara em diuen la veritat? Així haig de suposar que en van enganyar quan em vaig donar d’alta?
Bé... si jo estigués amb la col•lecció a mig fer evidentment l’acabaria, segur que val molt la pena..... però vist el que m’ha costat començar (que no he començat !!!) i preveient que això seria un calvari doncs he decidit que ja tinc altres maldecaps que està pendent d’aquest tema...
Fins un altra ocasió...
Albert
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 

|
La responsabilitat de que m'entreguin la comanda, es del venedor i no del medi d'entrega que ell hagi triat És l'única cosa que volia dir i pensava que estava prou clara en el meu missatge anterior. Jo no em referia al teu missatge. L'he entés bé. Però si hagués estat culpa aliena de Sàpiens, m'ho hauríen dit. En canvi, em diuen que no els tenen, o que en prenen nota, simplement... A més, fa temps, li van dir a en Sergi, que ho tenien resolt, i passat el temps, veig que no és així. Per a mí, no és culpa de Correus. I si ho fos, que m'els enviïn per missatger.
Salut Pèlag!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 22039

Nova Zodiac
|
Quina falta de fe
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 181

Llams i trons
|
Amb el poc que costa dir la veritat... segur que si et diuen en el moment de subscriure't que els hi falta alguna cosa i que trigarien un o dos mesos en fer la primera tramesa ho haguessis acceptat...
Tot això em fa sospitar si amb el tema del burofax no ens estaran aixecant la camisa...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|