Autor
|
Tema: DESEO METEO POR CUMPLIR (Llegit 1201 vegades)
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5763

|
Pues eso, ¿Cuál es el vuestro?
Mios:
Nevada Navideña.
Granizada Seca.
Montar una Garita Meteorológica en el jardín (Ligado a otro deseo; tener una casa con jardín ). Ahora solo puedo tener un triste termómetro 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Supongo que como muchos, vivir una experiencia en Tornado Alley...., pero como eso puede tardar mucho, espero al menos este verano, poder vivir in situ una manga marina, afotarlo hasta cansarme...
ídem de la primera
Quiero ver granizo como nueces, me da igual con lluvia o sin, pero quiero verlo.
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
|
|
Low pressure
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia
|
Neu per Nadal. Temperatura de -25º allà on sigui.Tempesta de 250 mm a la tardor en 2 hores. Temperatura sota 0º a l´estiu (suposo que haig d´anar a l`Aneto). Un any de sota 400 mm de precipitació a Girona. Un any de més de 2000 mm a Girona. Un hivern amb temperatura mitjana inferior a 0º (em sembla que haig d´emigrar). En tinc tants de desitjos que no acabaria mai  . suposo que no et refereixes a la temperatura de comfort, però a Nuria ja vas sentir un windchill de -27º
|
|
|
|
|
En línia
|
Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm
"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar. No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5055

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
Ver nevar durante dos dias sin parar en mi casa de Catí, al lado del hallar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
-Llevant-
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2709

Tempesta extrema a l'interior de l'illa (6-set-05)
|
Ver un tornado de categoría F5
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9545
|
Ir a los EEUU y unirme a los storm-chasers profesionales... Ir detrás de una supercélula tornádica con un F5 en su seno y que nos pase tan cerca que estemos a punto de ser engullidos por la bestia pero lo suficientemente lejos como para que eso no pase... ¿Estoy loco? Puede ser... loco por la meteo...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|