Autor
|
Tema: tendencias (Llegit 2982 vegades)
|
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2810

|
7 d'abril,... 14 d'abril, una setmana més sense ganes de ploure. La tendencia marcada per micro al principi sembla que es va complint. La nevada del gener no va ser gratuita, i un febrer, un març i mig abril, de moment, gloriosos en quan a penosa precipitació.
el refrany d'abril parla de que "cada gota en val mil", si, magnifica aigua la que pugui caure aquest mes, però m'agrada més la frase pel més seguent "pel maig cada dia un raig", dita que enfatitza que la pluja ha d'estar més a l'ordre del dia. Jo hi confio més en el maig. Dificilment m'ha fallat mai desde que tinc dades. Potser el 2002 em fallà una mica, però venint d'un abril bastant correcte. És el mes del ruixats macos, de regades decents, sobretot parlo per la zona interior.
L'abril? va per mal camí en quan a alegries de pluja, cels lleganyosos, ni carn ni peix i el laboratori químic que no té encara els ingredients per cumuls i tempestes con Déu mana. Bé, ja arribarà, el caldejament anirà arribant i l'hora de les tempestes i cels espectaculars s'atanssa. El maig no ens pot fallar.
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
Neucat
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7208

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM
|
Pues si teneis toda la razón, vamos mal, bien mal. Desde el 22 de Marzo que puse el pluviometro de la oregon, no ha llovido, namás 4 gotas, no hay manera de estrenarlo. El último día que se mojó el suelo más de 1lit fue el día 21 con 3lit. Desde entonces nada de nada. Vale que hay mucha agua en los pantanos, pero el campo...., iría muy bien una regada de 15-20 lit bastante general, pero no hay manera que caiga. Haber, yo tengo la esperanza en este finde, con especial atención al Lunes por la tarde, ya hace dias que insiste en una situación de clara inestabilidad, haber que pasa.
|
|
|
|
|
En línia
|
 A 30m de altura y mirando hacía Collserola. Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde. Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde. http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6427
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Només 2,7 mm a Salt aquest abril, i sembla que demà la borrasca porta pluja portarà, quin desastre!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7553

Otoño.... marcado por los ponientes....sniffff
|
En Almansa 188 l/m2 en tot el 2005 i 56 l/m2 en el que portem de 2006 Com no ploga prompte en tot el sudest anem a pasar-ho putas este estiu  Bon dia company
A veure si les pluges del dilluns us fa arreplegar ni que sigui 30 litrets, glòria pel camp de la teva zona..
Saludus
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|