Autor
|
Tema: Això si que és una màfia !! SORT 2006, REPORTATGE !! (Llegit 1871 vegades)
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Hola a tots, fa poca estona que he arribat a casa, quin dia més memorable, vam començar a disfrutar el mateix divendres a la tarda quan tot pujant a Sort ens vam trobar al Meteosee, millor dit, ens va trobar ell a nosaltres mentre feiem fotos per Cellers mentre el Pilgrim ja ens esperava a Sort, vam tenir una nit magnífica. 
El dissabte va ser un dia memorable, fantàstic, ho vam passar genial des del matí fins a la nit, vaig coneixer gent estupenda i encantadora de debó, gent amb qui ens vam trobar molt a gust i ens vam avenir molt des del primer moment. L'esquiada va sortir molt bé, doncs la neu va aguantar força bé, i vam baixar pistes sense parar fins l'hora del dinar. El que va passar després..... més o menys ja ho sabeu o ja ho heu vist... 
I gràcies a tots per la vostra afable companyia, per lo divertit que ho vam passar i gràcies a Meteocoll que tot i estant malalt va fer l'esforç de pujar per estar amb nosaltres una estona I gràcies especials a Lillet, ell ja sap perque (.....peró no ho tenies que haver fet )
Una abraçada a tots i ho repetirem.....hi hauràn més esquiades, i la propera vegada us espero a tots i a tots els que no heu pogut venir aquest cop, Sinner i Santfeliuenc, i Meteotortosa deix al Snoopy i vine d'acord?? 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Bona tarda xiquets, uuuufff!!, m'acabo de despertar, necesitava una vacaineta perque han sigut dos dies molt moguts. M'ho he passat de p*** mare i el dissabte vaig fer una de les millors esquiades que recordo. La neu estava al seu punt i els esquís feien tot el que jo volia (excepte a l'ultim metre de la ultima baixada, que em vaig fotre un talegasso, no hi ha video però el Silver crec que te alguna foto). Doncs això, la neu era una passada, tot i que a les dues de la tarda ja vam plegar perque començava a possar-se malament. Els girs sortian rodons, sense derrapar, podies inclinar el cos a tope sense por de que el esquí se'n anes... i que dir dels companys d'esquiada... primer vam anar tots junts i despres ja vam fer dos grups de manera que el nivell va quedar molt igualat i va ser quan vam fer la pista negra aquella de 4 km fins al final... UAAUUUU!!! al.lucinant.  Com veieu encara estic flipant i el meu discurs no és gaire ordenat, però és igual, l'important és que m'ho vaig passar molt i molt bé. Aquesta kdd m'ha permes coneixer gent fantàstica i també fer-me més col.lega dels que ja coneixia. També voldria enviar una abraçada a les dues absencies que més hem sentit: Sinner i Santfeliuenc, ja que no van poder venir per causes alienes a la seva voluntat. A mi personalment també em va sapiguer greu que no vingues Piolet, però com que també s'ho devia passar bé a l'altre activitat que va anar a fer doncs no sap tan greu. I de moment res més, us deixo la foto del grup i més tard ja penjaré la resta, però no espereu gran cosa, perque durant l'esquiada no vaig fer ni una, ja que no vaig portar la càmara per poder gaudir a tope. De esquerra a dreta començant pel fons som: Meteosee, Lillet, la seva dona, Morus Alba, Pilgrim. Asseguts: Ignaci, Meteocoll, Silver, Pyrene, Ampi, Riddle i Pileus. Una abraçada a tots i fins la propera kdd (que serà el divendres a Catí). 
Una abraçada també per tu Joan, aquesta foto de grup es una de les que més m'agradat, moltes gràcies per posar-la i pel carinyo que hi vas posar preparant-la sota la pluja.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34247

|
La foto de grup és un pasote (encara que va costar un huevo fer-la, grrrrrr)
Meteosee ... has d'incloure-la en el repor que obris ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ampi
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 457

|
Jordi, molt xulas les fotos del teu report. Aquests montatges que fas amb el color "sepia" m'agradan molt! La foto del Sil i la Py es total... 
Llàstima que no ens quedesim fins al final, sembla que el soparet va estar la mar d'entretingut, gavinet per aqui, gavinet per allà. La María menys mal que riu perque amb el gavinet a la ma fot por!! 
Espero que et recuperis aviat del teu pinçament d'esquena, caxis...!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18542

Un xic de Tramuntana
|
ostiiii com hos ho vau passar malparits!!! 
osti tu les fotos del Pilgrim l'eloi , Meteosse ... brumas bajas en el observatorio de Sort Total!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lillet
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 740
RIBERA DE CARDOS 897 MSNM
|
Hola a tots, ostia que be que m'ho vaig passar, va ser un dia collonut desde primera hora del mati fins el sopar...i suposo que els tres bandarres de la sant miquel fins mes tard. La proxima vegada intentare venir sense la nena i sense...la dona per ajudar-vos a fer pujar les accions de la sant miquel , encara que a la dona sera dificil deixarla a casa amb lo be que s´ho va passar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte