Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pluviometre de la oregon (Llegit 863 vegades)
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3598

Michael Connelly
|
Faig reneixer aquest tòpic perquè tinc un dubte tonto. Tots aquests càlculs estan per al pluviometre de la estacio Oregon. Jo tinc només el pluviometre de la Oregon. El model RGR 122 inalambric i tinc el receptor a la meva habitació sense cables i va amb piles. Algú em pot confirmar que serveixen els mateixos càlculs per al pluvio de l'estacio completa que el pluvio de aquest model concret de Oregon? El petit i únic inconvenient seria recalcular manualment la pluja recollida amb la pluja real savent el factor de covnersió. Em fariau un favor si algú ho sapigués perquè demà al mati el vui tunejar 
Salut i gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
Da igual el pluvio que utilices... lo único que has de tener en cuenta es tomar bien las medidas del embudo y aplicar la fórmula de forma correcta.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3598

Michael Connelly
|
Faig reneixer aquest tòpic perquè tinc un dubte tonto. Tots aquests càlculs estan per al pluviometre de la estacio Oregon. Jo tinc només el pluviometre de la Oregon. El model RGR 122 inalambric i tinc el receptor a la meva habitació sense cables i va amb piles. Algú em pot confirmar que serveixen els mateixos càlculs per al pluvio de l'estacio completa que el pluvio de aquest model concret de Oregon? El petit i únic inconvenient seria recalcular manualment la pluja recollida amb la pluja real savent el factor de covnersió. Em fariau un favor si algú ho sapigués perquè demà al mati el vui tunejar  Salut i gràcies Da igual el pluvio que utilices... lo único que has de tener en cuenta es tomar bien las medidas del embudo y aplicar la fórmula de forma correcta.
Quant fàs la "nyapa" amb el pluvio i l'embut, el factor de correció s'aplica al VWS (el soft). Les dades correctes són les que t'apareixeran a l'ordinador, no a la consola de la Oregón. Si no tens el pluvio conectat a l'ordinador ( crec que el model que tú tens no té aquesta possibilitat), hauries de aplicar el factor de correcció manualment cada vegada que volguesis saber la pluja caiguda..... Crec que és una solució una mica fotuda company..... Si ho he de fer manualment és una mica més engorrós, peró la meva consola no pot anar conectada a PC, però per a que està la calculadora de mierdows?? si quan li foti el embut el factor es 0,20 simplement he de multiplicar la pluja recollida per 0,20, oi? És lo que faria el software, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
Sí... pero lo importante ya no es multiplicar por 0.20 ó 0.30, lo importante es que ese factor sea el correcto, que sólo un 0.1 ya da un error importante a la hora de la suma total de litros...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|