Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pluviometre de la oregon (Llegit 948 vegades)
|
Neucat
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7367

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM
|
Tinc el pluviometre de la oregon scientífic i no hem marca la precipitació caiguda. Avui m'ha caigut prop de 1lit mirant la proveta, pero el de la oregon em segueix marcant 0 yesterday, 0 total, 0mm/hr Volia saber si sabeu perque hem passa això. Les caçoletes estan lliures, li vaig treure le cinteta aquesta que portava. Les piles, la placa solar no las te, te suficient amb la llum del día no? Te la bateria posada, perque sino el ordinador central no hem marcaría res, una rayeta. Gracies, habere si hem podeu ayudar
|
|
|
|
|
En línia
|
 A 30m de altura y mirando hacía Collserola. Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde. Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde. http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
|
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 14033

|
Clar... jo també el tinc sense tunejar, i ahir per exemple, 2.5 mm amb el hellmann i 2 mm amb el de la Oregon...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5218

Informàtic desaprofitat
|
Si tunegeu el pluvio penseu que esteu modificant les dades, per tant les dades més correctes seran amb el VWS, donarà molt més en la cónsola. Amb l'embut el diàmetre és superior, lògicament recollirà més aigua.
Encara que no és el meu cas, durant aquest mes d'abril no m'ha recolit res, almenys no m'ha fet cap volcada, tampoc ha plogut gaire, 4 gotes ahir, 3 el dia 10 i 2 1/2 el dia 6. No plou , què hi farem!
El meu embut és de 25 cm de diàmetre extern i tinc el VWS modificat a 0,18. Voldria mirar de trobar un pluvio baratet per comparar, encara que m'estic pensant anar a l'ajuntament on hi ha una Davis a comparar, no se, ja veurem.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|