Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
12 Octubre de 2008, 01:19:30
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Pluviometre de la oregon
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Pluviometre de la oregon  (Llegit 952 vegades)
McConnell
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3852

Michael Connelly

Re: Pluviometre de la oregon
« Resposta #10 en: 3 Maig de 2007, 02:02:27 »

Faig reneixer aquest tòpic perquè tinc un dubte tonto.
Tots aquests càlculs estan per al pluviometre de la estacio Oregon. Jo tinc només el pluviometre de la Oregon. El model  RGR 122 inalambric i tinc el receptor a la meva habitació sense cables i va amb piles. Algú em pot confirmar que serveixen els mateixos càlculs per al pluvio de l'estacio completa que el pluvio de aquest model concret de Oregon? El petit i únic inconvenient seria recalcular manualment la pluja recollida amb la pluja real savent el factor de covnersió.
Em fariau un favor si algú ho sapigués perquè demà al mati el vui tunejar  Grin

Salut i gràcies
En línia

La Salut - Badalona - Barcelonés - Catalunya
http://tempsbadalona.com/

.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 6820

« Resposta #11 en: 3 Maig de 2007, 09:09:09 »

Da igual el pluvio que utilices... lo único que has de tener en cuenta es tomar bien las medidas del embudo y aplicar la fórmula de forma correcta.
En línia
piolet
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1517

El Taga des de casa

« Resposta #12 en: 3 Maig de 2007, 09:52:16 »

Tots aquests càlculs estan per al pluviometre de la estacio Oregon. Jo tinc només el pluviometre de la Oregon. El model  RGR 122 inalambric i tinc el receptor a la meva habitació sense cables i va amb piles. Algú em pot confirmar que serveixen els mateixos càlculs per al pluvio de l'estacio completa que el pluvio de aquest model concret de Oregon? El petit i únic inconvenient seria recalcular manualment la pluja recollida amb la pluja real savent el factor de covnersió.

Salut i gràcies

Da igual el pluvio que utilices... lo único que has de tener en cuenta es tomar bien las medidas del embudo y aplicar la fórmula de forma correcta.

Quant fàs la "nyapa" amb el  pluvio i l'embut, el factor de correció s'aplica al VWS (el soft). Les dades correctes són les que t'apareixeran a l'ordinador, no a la consola de la Oregón.

Si no tens el pluvio conectat a l'ordinador ( crec que el model que tú tens no té aquesta possibilitat), hauries de aplicar el factor de correcció manualment cada vegada que volguesis saber la pluja caiguda..... Crec que és una solució una mica fotuda company.....
En línia

Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm

McConnell
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Michael Connelly

« Resposta #13 en: 3 Maig de 2007, 11:49:30 »

Salut i gràcies

Quant fàs la "nyapa" amb el  pluvio i l'embut, el factor de correció s'aplica al VWS (el soft). Les dades correctes són les que t'apareixeran a l'ordinador, no a la consola de la Oregón.

Si no tens el pluvio conectat a l'ordinador ( crec que el model que tú tens no té aquesta possibilitat), hauries de aplicar el factor de correcció manualment cada vegada que volguesis saber la pluja caiguda..... Crec que és una solució una mica fotuda company.....

Si ho he de fer manualment és una mica més engorrós, peró la meva consola no pot anar conectada a PC, però per a que està la calculadora de mierdows??  Grin si quan li foti el embut el factor es 0,20 simplement he de multiplicar la pluja recollida per 0,20, oi? És lo que faria el software, no?
En línia

.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #14 en: 3 Maig de 2007, 11:53:51 »

Sí... pero lo importante ya no es multiplicar por 0.20 ó 0.30, lo importante es que ese factor sea el correcto, que sólo un 0.1 ya da un error importante a la hora de la suma total de litros...  Wink
En línia
McConnell
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Michael Connelly

« Resposta #15 en: 3 Maig de 2007, 15:13:44 »

Sí... pero lo importante ya no es multiplicar por 0.20 ó 0.30, lo importante es que ese factor sea el correcto, que sólo un 0.1 ya da un error importante a la hora de la suma total de litros...  Wink

Ya tengo instalado el embudo. Es de 20 cm casi exactos, tiene exactamente en las paredes interiores 19,8 cm de diametro. Mi factor es de 0,255. Simplemente multiplicando lo que me apunta en la consola por el factor me da la lluvia exacta y correcta. Ahora solo toca subirla al terrado y esperar las lluvias interesantes de esta tarde  Tongue
En línia

Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió