Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Excursió Montsec (Mont-Rebei) (Llegit 695 vegades)
|
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Molt interessant, aviat caurà aquesta excursió a la meva agenda.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phoenix
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1430

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)
|
OK, Us heu adonat que hi han dos camins? El més baix es l'original. Quant es va fer l'embassament, i degut a la pujada del nivell del aigua, La Mancomunitat de Catalunya va construir el segon camí (molt més amunt) que és el que ara es fà servir. Així i tot, les temporades que l'embassament no está gaire plè (com sembla per les fotos, ara ho és), es pot fer un recorregut alternatiu: Anar pel camí d'abaix i tornar pel de dalt.  Per cert: Les parets del congost del Bon-Remei (Tant les de Catalunya com les d'Aragó), són mitiques en el món de l'escalada pel seu alt nivell técnic i sobre tot, pel seu alt grau de compromís... Un ultim apunt: conec a un boig que va fer el camí amb BTT....  Jo he vist fotografies del congost on l'aigua arriba fins el camí antic i el cobreix, realment no sabia ben bé el que era, però m'ho vai imaginar que seria el primer que varen fer. Ja m'hi vaig fixar amb les parets, encara que crec que no tenen vies per esportiva, deu ser tot de classica i amb fisurers... etc...
Amb Btt ho vaig trobar bastant arriscat la veritat, hi ha alguns llocs on el pas no fa més d'un metre i està ple de pedres d'aquelles que trepitjes i caus... jeje Si que està una mica sonat si el teu colega... jejje
|
|
|
|
|
En línia
|
 Cerdanyola del Vallès - Serraparera
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1527

El Taga des de casa
|
OK, Us heu adonat que hi han dos camins? El més baix es l'original. Quant es va fer l'embassament, i degut a la pujada del nivell del aigua, La Mancomunitat de Catalunya va construir el segon camí (molt més amunt) que és el que ara es fà servir. Així i tot, les temporades que l'embassament no está gaire plè (com sembla per les fotos, ara ho és), es pot fer un recorregut alternatiu: Anar pel camí d'abaix i tornar pel de dalt.  Per cert: Les parets del congost del Bon-Remei (Tant les de Catalunya com les d'Aragó), són mitiques en el món de l'escalada pel seu alt nivell técnic i sobre tot, pel seu alt grau de compromís... Un ultim apunt: conec a un boig que va fer el camí amb BTT....  Jo he vist fotografies del congost on l'aigua arriba fins el camí antic i el cobreix, realment no sabia ben bé el que era, però m'ho vai imaginar que seria el primer que varen fer. Ja m'hi vaig fixar amb les parets, encara que crec que no tenen vies per esportiva, deu ser tot de classica i amb fisurers... etc... Amb Btt ho vaig trobar bastant arriscat la veritat, hi ha alguns llocs on el pas no fa més d'un metre i està ple de pedres d'aquelles que trepitjes i caus... jeje Si que està una mica sonat si el teu colega... jejje 
crec que no tenen vies per esportiva...... he dit escalada...... Evidentment, clásica !!! (esportiva =compromís 0 )
Si que està una mica sonat si el teu colega... jejje.....he dit que coneixia un boig .... no que fòs un colega..... ..... imaginat qui era.....
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34819

|
Jo només hi he estat un cop, i el camí de baix no es veia, hi havia un bon nivell d'aigua a l'embassament ...
Ostres, no oblidaré mai la vegada que hi vaig estar, la tornada la vaig fer amb la meva cunyada al coll (una pàjara) fins el parking.
Per poc em moro jo ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|