Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Cuatro cosas de meteo (Llegit 968 vegades)
|
CongestuS
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1403

Saludos desde Castelldefels, Barcelona
|
Quizá es mejor ahorrarse escribir nada aquí.
Sóis las personas menos agradecidas que he conocido, sinceramente.
Sin acritud.
PD: Muchas de las cosas que hay escritas aquí las he aprendido de mano de la señora de Martín Vide en la Universidad, a la cual le agradezco desde aquí sus explicaciones.
Saludos!.
Hola Iván...  Yo no veo mal esas explicaciones tuyas... Sólo que alguien se ha podido ofender por lo "a saco" que has abierto el tópic..  Pero por lo que a mi respecta, buena explicación de lo que son modelos y demás, mucha gente tb te lo va a agradecer. Pero no te enfades, nen, que tampoco hay que picarse con el personal...  Aprovecho para enviarte un gran saludo desde Verdum (bueno, en este momento desde Sant just)! Buenas tardes micro! Me alegra mucho volver a leerte! Ante todo, lo que me gusta es que critiquen cualquier fallo que pueda tener. Es como mejor aprende uno: de sus propios errores Lo que no entiendo es lo que has dicho de "a saco" ... Si hay alguna cosa de las que he escrito que haya podido ofender a alguien, lo siento. En ningún momento pretendía eso 
Un abrazo! (Por cierto ... creo que hoy en clase de Climatología han mencionado tu nombre...  ) Frases como esta (y contra más pienso me doy cuenta de que no dejo de ser un simple aficionado como vosotros Wink).
Ahhhh ... !! .... ¿y qué tiene de malo esa frase?, ¿a caso no soyun aficionado?, ¿a caso no eres tu un aficionado más?, ¿o es que vosotros sóis los profesionales? ....
Ah bueno! Lo siento ... es que este tema lo puse antes en mi foro ... y allí somos todos aficionados a la meteo ... pensé que en este también.
Mis disculpas.
Me parece muy pobre desbaratarle a uno las buenas intenciones con esta minucia ...
Saludos!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30813
|
Me refiero a que el tono de esa frase no es muy apropiado..pero bueno, todo debe ser el sentido que le demos cada uno
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3876

|
A veure, jo no soc moderador, soc un usuari com qualsevol altre del fòrum, ni més ni menys, i, almenys personalment, ja començo a estar tip de tot això. Que no sabem debatre, aportar coneixements als que no en sabem? I en lloc d'això, ens dediquem a fotre'ns els plats pel cap els uns als altres. Si teniu algun problema entre vosaltres, el resoleu entre vosaltres, però,. i uns ho demano per favor i amb tota l'educació que tinc, deixeu-vos de tonteries, que ja som prou grans tots plegats, deixeu de barallar-vos a tot arreu, que, almenys un servidor, està aqui per afició i per aprendre el que no sap, que és pràcticament tot. I aquestes històries a mi em dolen.
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
|
A veure, jo no soc moderador, soc un usuari com qualsevol altre del fòrum, ni més ni menys, i, almenys personalment, ja començo a estar tip de tot això. Que no sabem debatre, aportar coneixements als que no en sabem? I en lloc d'això, ens dediquem a fotre'ns els plats pel cap els uns als altres. Si teniu algun problema entre vosaltres, el resoleu entre vosaltres, però,. i uns ho demano per favor i amb tota l'educació que tinc, deixeu-vos de tonteries, que ja som prou grans tots plegats, deixeu de barallar-vos a tot arreu, que, almenys un servidor, està aqui per afició i per aprendre el que no sap, que és pràcticament tot. I aquestes històries a mi em dolen.
Tens tota la raó del món. Ho sento per la meva part
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
CongestuS
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1403

Saludos desde Castelldefels, Barcelona
|
Això s'ho demanes a ells, que no tenen altre cosa millor a fer que anar a fotre's dels meus escrits i de crear polèmica de qualsevol bestiessa que hi hagi escrita només perquè "lo han intermpretado de tal forma". Se supsa que el primer missatge que hi ha escrit en aquest tema es METEO.
Jo aquí no veig meteo, només veig desconsideracions i faltes de respecte (així ho considero després de l'esforç que e emprat en escriure tot això) que no paro de rebre, en comtes de comentar el que hi ha escrit. Penso que lo millor que hi ha en contes de fotre brega es callar i anar als temes que a un més li convenen.
Sembla mentida que sempre tingui que ser jo el que rebi els pals de tots vosaltres. Feia temps que no postejava, avuí entro per compartir amb vosaltres un estudi que he fet amb esforç, i l'únic que puc llegir son aquestes frases destructives... Penso que no m'ho mereixo, això.
Però bé, que s'ho facin com vulguin. Digui el que digui, el dolent soc jo.
Prou ... a disfrutar de la meteo i lo dit... espero que tots plegats poguem omplir els pluvios aquest cap de setmana o, si més no, poder fer unes bones fotos per lluïr-les i compartir-les amb tots nosaltres (o vosaltres).
Salutacions cordials, com sempre,
Iván
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13190

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
altasegarra
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3876

|
aqui no hi ha bons ni dolents, sols he posat de manifest una situació que no trobo bé, no sé qui té raó,ni és cosa meva, però no trobo bé que es faci servir el fòrum per airejar diferències personals
dit això, per la meva part mato el tema, sols era un comentari sense mala fe 
|
|
|
|
|
En línia
|
Calaf (Alta Segarra), 700 m d'alt, terra de boires
Venc pluviòmetre Hellmann de 120 mm (2 unitats) per falta d'ús, preu a negociar, en bon estat
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Jo com a novato total, amb molts pocs coneixements, i amb moltes ganes d´endisar-me en aquest món de la meteo, agraeixo articles com aquest i la feinada que significa escriure-ho, i precisament és el que trobo a faltar una mica en aquest foro, una secció de lliçons o coneixements bàsics per iniciar-se, referencies a altres webs, etc.
(A vegades el llenguatje escrit, confon les formes o tons, i que consti que no coneixo de res a l´autor)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13190

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Jo com a novato total, amb molts pocs coneixements, i amb moltes ganes d´endisar-me en aquest món de la meteo, agraeixo articles com aquest i la feinada que significa escriure-ho, i precisament és el que trobo a faltar una mica en aquest foro, una secció de lliçons o coneixements bàsics per iniciar-se, referencies a altres webs, etc.
(A vegades el llenguatje escrit, confon les formes o tons, i que consti que no coneixo de res a l´autor)
Molt bona idea, algú o alguns membres que en sapiguen, sería bò fer una introducció meteo basica.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
|
Molt bona idea, algú o alguns membres que en sapiguen, sería bò fer una introducció meteo basica.  En el topic de models, quan no es posen els 4 a plorar, hi han molt bones aportacions, i on es pot aprendre un munt
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3