Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Cuatro cosas de meteo (Llegit 963 vegades)
|
podi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 135
|
Hola, una salutació abans de tot.
He llegit el teu missatge "cuatro cosas de meteo". M'ha sobtat molt que hi hagi hagut reaccions contràries i tota la polèmica generada.
A mi m'ha agradat de llegir-te'l i haig de dir-te que són articles com aquests els que haurien de donar vida a un foro de meteorologia. És possible que moltes coses ja les sapigués, però t'asseguro que va haver un dia que no les sabia i vaig intentar de trobar les meves respostes en llibres, cursets i internet, és clar. Alguns dels meus dubtes han estat resolts a internet, qui sap si en algun missatge del caire del que has publicat.
Per als aficionats a la meteorologia, el millor de tot és que algú tingui ganes de divulgar-la. Jo t'animo a que continuis fent-ho.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22656

Nova Zodiac
|
Jo com a novato total, amb molts pocs coneixements, i amb moltes ganes d´endisar-me en aquest món de la meteo, agraeixo articles com aquest i la feinada que significa escriure-ho, i precisament és el que trobo a faltar una mica en aquest foro, una secció de lliçons o coneixements bàsics per iniciar-se, referencies a altres webs, etc.
(A vegades el llenguatje escrit, confon les formes o tons, i que consti que no coneixo de res a l´autor)
Molt bona idea, algú o alguns membres que en sapiguen, sería bò fer una introducció meteo basica.  En el topic de models, quan no es posen els 4 a plorar, hi han molt bones aportacions, i on es pot aprendre un munt Eps, que tambe opino que es podria fer un "manual" de situacions tipicas..... com un glosari ordenadet i tal, amb exemples i mapes de les tipiques situacions que acostumem a tenir per les nostres contrades. Deixem-nos de punyetes de mals rotllos que per aixo ja estan els telenoticies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|