Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
3 Desembre de 2008, 04:01:50
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: Per manteniment, aquests dies hi haurà algunes interrupcions en el fòrum. Disculpeu les molèsties.

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  el enigma de los anemos del Ave
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: el enigma de los anemos del Ave  (Llegit 509 vegades)
Meteo.El Vendrell
Cumulus Humilis
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 304

Re: el enigma de los anemos del Ave
« Resposta #20 en: 23 Abril de 2006, 19:49:31 »

Hola nois, sento contestar.vos tant tard, però m'ha estat impossible per motius personals......

Com molt bé deia el company de Roda, el vent en aquests trams de vía del AVE al pas pels termes municipals de Roda de Barà i El Vendrell, es tant destacat que fins i tot una infraestructura com el tren d'Alta Velocitat, ho ha hagut de tindre en compte.
Parlant amb el responsable de l'empresa ja em va comentar que van tindre més d'un ensurt quan estaven treballant en aquestes zones i el mestral hi bufava amb ganes.
La vía del tren passa transversal al vent de mestral, i en aquestes zones, amb moltes canals de vent,  als 100 km/h s'hi arriba amb molta facilitat.
Em vaig posar en contacte amb el ministeri de foment i em van remetre a l'empresa que els va instal.lar i els explotarà en un futur, vaig parlar amb ells com a mitjà de comunicació, Tv El Vendrell per intentar fer, si cap, una mica més de força.

La resposta que em van donar, vía mail, va ser que de moment, i des del punt de vista tècnic no es podrà disposar de la informació de forma local, ja que totes aquestes dades van remeses al centre de Saragossa.
De tota manera no es tanca la porta a un possible compartiemt de dades, ja que ens diuen que ara com ara no pot ser, amb la configuració igual, però que en un futur podería ser viable. Els hi suposa una inversió important ara com ara el poder fer un canvi a la configuració.

Però nois, no està tot perdut, caldrà esperar a que entri en funcionament l'AVE e intentar parlar amb els de Saragossa per tal de, si més no, en díes de fort vent que ens puguin dir que han enregistrat els anemos.
Jo no donc rés per perdut......................, i evidenment no em penso donar per vençut, i per tant espero poder.ho compartir amb tots vosaltres.

Gràcies.

En línia

Marc Rodero
El Vendrell (Baix Penedès)
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9693

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.

« Resposta #21 en: 23 Abril de 2006, 21:36:55 »

Hola nois, sento contestar.vos tant tard, però m'ha estat impossible per motius personals......

Com molt bé deia el company de Roda, el vent en aquests trams de vía del AVE al pas pels termes municipals de Roda de Barà i El Vendrell, es tant destacat que fins i tot una infraestructura com el tren d'Alta Velocitat, ho ha hagut de tindre en compte.
Parlant amb el responsable de l'empresa ja em va comentar que van tindre més d'un ensurt quan estaven treballant en aquestes zones i el mestral hi bufava amb ganes.
La vía del tren passa transversal al vent de mestral, i en aquestes zones, amb moltes canals de vent,  als 100 km/h s'hi arriba amb molta facilitat.
Em vaig posar en contacte amb el ministeri de foment i em van remetre a l'empresa que els va instal.lar i els explotarà en un futur, vaig parlar amb ells com a mitjà de comunicació, Tv El Vendrell per intentar fer, si cap, una mica més de força.

La resposta que em van donar, vía mail, va ser que de moment, i des del punt de vista tècnic no es podrà disposar de la informació de forma local, ja que totes aquestes dades van remeses al centre de Saragossa.
De tota manera no es tanca la porta a un possible compartiemt de dades, ja que ens diuen que ara com ara no pot ser, amb la configuració igual, però que en un futur podería ser viable. Els hi suposa una inversió important ara com ara el poder fer un canvi a la configuració.

Però nois, no està tot perdut, caldrà esperar a que entri en funcionament l'AVE e intentar parlar amb els de Saragossa per tal de, si més no, en díes de fort vent que ens puguin dir que han enregistrat els anemos.
Jo no donc rés per perdut......................, i evidenment no em penso donar per vençut, i per tant espero poder.ho compartir amb tots vosaltres.

Gràcies.

molt bé Cheesy Cheesy

compta amb mi per batallà
En línia

Roda de Barà-Tarragona

Galeria meteofotográfica
http://www.rodamet.net/fotos
Web
www.rodamet.net
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22660

Nova Zodiac

« Resposta #22 en: 24 Abril de 2006, 07:38:29 »

A veure, l'altre dia vaig baixar a Hostalric, des de Girona per l'Ap7, no vaig treure la vista de les obres del AVE, que en aquest tram van paraleles a l'AP7, pero encara no estan acabades, evident, i per tant encara no he pogut veure l'existencia de cap anemo per aquesta zona, es clar que faltara veure com gestionen el tema mes cap el tram de l'Alt Emporda tot i que aqui la tramuntana els hi vindra de cares, o de culs Grin segons com ens ho mirem.... s'ha de seguir el tema
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9572

« Resposta #23 en: 24 Abril de 2006, 10:57:06 »

Exactamente iguales que los que hay por el tramo que pasa por la comarca de Arcos de Jalón Wink

que opinas..cuantos hay en arcos

Si recuerdo mal, creo haber visto al menos 2...
En línia

Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió