Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
3 Desembre de 2008, 04:34:01
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  enviament massiu mails a sapiens
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: enviament massiu mails a sapiens  (Llegit 1572 vegades)
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?

Re: enviament massiu mails a sapiens
« Resposta #10 en: 16 Novembre de 2005, 20:45:57 »

Casi que Sergio tiene razón, igual se pillan un "cabreo" y nos dejan colgados casi al acabar la colección...yo casi que esperaria al final, envio de burofax y al cabo de unos dias correos (cada uno con su nombre).
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
joprife
Cumulus Humilis

Missatges: 409

Vacarisses 425 m.

« Resposta #11 en: 16 Novembre de 2005, 20:49:33 »

Ya dije en su momento cuando empezé todo esto del tòpic, que mientras estamos esperando que se acabe la colección y pendientes de lo del burofax que tan magistralmente redactaste y que todos te agradecemos, no estaría mal que muchos enviaramos (no envio masivo para saturación) mails pidiendo a sapiens explicaciones de que pasa con el sensor, ya que hay muchas opiniones y no sabemos nada en claro. En tu burofax creo que ya te contestaron diciendo que ya nos habian enviado el termo malo, pero que tenia las mismas prestaciones que el otro. También hay gente que ha llamado a sapiens y les han dicho que nos van a mandar el bueno.
Solo queremos que nos aclaren si van a enviar el bueno o no.....no sé si me explicado bien...
En línia
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #12 en: 16 Novembre de 2005, 21:25:23 »

Jo estic amb el Sergi, crec que hauriem de esperar al final sino tenim totes les de perdre.
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
joprife
Cumulus Humilis

Missatges: 409

Vacarisses 425 m.

« Resposta #13 en: 16 Novembre de 2005, 22:27:27 »

Potser si que seria lo millor a esperar al final, però de totes maneres no li veig cap problema demanar explicacions via mail sobre el sensor, sense amenaçar ni res, simplement que m'expliquin perquè m'han donat el dolent i no el bo. Jo l'enviaré diumenge a la nit, i ja us explicaré que m'han contestat
En línia
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #14 en: 16 Novembre de 2005, 22:31:41 »

Potser si que seria lo millor a esperar al final, però de totes maneres no li veig cap problema demanar explicacions via mail sobre el sensor, sense amenaçar ni res, simplement que m'expliquin perquè m'han donat el dolent i no el bo. Jo l'enviaré diumenge a la nit, i ja us explicaré que m'han contestat

OK, a nivell individual que cadascú faci el que li sembli oportú, pero la nostra força es la unió que tenim gràcies al forum i amb això no conten els de Sàpiens i es millor fer-ho servir quan ja no quedi més remei.
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3237

Vilafranca 2001

« Resposta #15 en: 16 Novembre de 2005, 22:31:44 »

Fredament, i com que rectificar es de sabis... crec que es millor esperar al final. No remanem mes el tema ni donguem mes pistes... estic segur que tenen coneixement del forum... aparquem el tema.
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8563

« Resposta #16 en: 17 Novembre de 2005, 00:38:26 »

OK, a nivell individual que cadascú faci el que li sembli oportú, pero la nostra força es la unió que tenim gràcies al forum i amb això no conten els de Sàpiens i es millor fer-ho servir quan ja no quedi més remei.
estàs segur que no en saven res d'aquest fòrum els de Sàspiens?  jo crec que si....
En línia
piolet
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1527

El Taga des de casa

« Resposta #17 en: 18 Novembre de 2005, 08:04:15 »

si el foro lo lee to quisque, incluso sapiens  Wink

Quien Sapiens.....

Me imagino que están al corriente del forum....pero.... yo no sería tan negativo....

A Sapiens le sale más barato darnos el trasto bueno que pagar los abogados y caer en una campaña de desgaste y descrédito....(pienso)

Desde luego, si envio el mail, lo haré desde el curro.....  (trabajo en un "massmedia")

Sal2
En línia

Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #18 en: 18 Novembre de 2005, 08:30:11 »

A los señores/as de Sapiens:
viendo como dicen nuestros compañeros de que ustedes van siguiendo éste nuestro foro, les rogaría si fueran tan amables de indicarnos a cualquiera de nosotros (puede encontrar el mail en nuestro perfil), cuál ha sido el motivo de cambio de sensor, en TODAS las ofertas encontradas por Internet, en TODAS se incluye el sensor que nosotros esperabamos recibir y no el que nos han mandado.
No creo que Vds. esperen a la finalización de la colección, para recibir la queja que conjuntamente queremos realizar, pudiéndose ésto arreglar de su parte, enviándo el sensor reclamado en un próximo envio mensual con una escueta nota disculpándose por el envio equivocado. Vds. quedarán bien con nosotros, y nosotros más contentos que unas Pascuas.
Espero que estas líneas les hagan reflexionar, no buscamos un beneficio propio, tan solo que prevalezcan nuestros derechos como consumidores.
Les saludo atentamente,
Lluís Algueró
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3237

Vilafranca 2001

« Resposta #19 en: 18 Novembre de 2005, 09:12:49 »

A los señores/as de Sapiens:
viendo como dicen nuestros compañeros de que ustedes van siguiendo éste nuestro foro, les rogaría si fueran tan amables de indicarnos a cualquiera de nosotros (puede encontrar el mail en nuestro perfil), cuál ha sido el motivo de cambio de sensor, en TODAS las ofertas encontradas por Internet, en TODAS se incluye el sensor que nosotros esperabamos recibir y no el que nos han mandado.
No creo que Vds. esperen a la finalización de la colección, para recibir la queja que conjuntamente queremos realizar, pudiéndose ésto arreglar de su parte, enviándo el sensor reclamado en un próximo envio mensual con una escueta nota disculpándose por el envio equivocado. Vds. quedarán bien con nosotros, y nosotros más contentos que unas Pascuas.
Espero que estas líneas les hagan reflexionar, no buscamos un beneficio propio, tan solo que prevalezcan nuestros derechos como consumidores.
Les saludo atentamente,
Lluís Algueró

No se, con todos mis respetos, pero yo no enviaria este mail, al menos con el actual planteamiento... algo hay que no encaja..., me lo volveré a leer...
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

Pàgines: 1 [2] 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió