Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: enviament massiu mails a sapiens (Llegit 1570 vegades)
|
|
|
|
|
strat
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 61
Baix Penedès
|
Hola a tothom,
Bé, jo tampoc veig gaire oportú enviar el correu aquest... no vam decidir ja com procediriem?
Sobre si els de Sàpiens saben alguna cosa... no ho dubto. De totes maneres, ells saben perfectament que han fet malament i quines conseqüències tenen els seus actes. No crec que hi hagi res a amagar tampoc.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
A los señores/as de Sapiens: viendo como dicen nuestros compañeros de que ustedes van siguiendo éste nuestro foro, les rogaría si fueran tan amables de indicarnos a cualquiera de nosotros (puede encontrar el mail en nuestro perfil), cuál ha sido el motivo de cambio de sensor, en TODAS las ofertas encontradas por Internet, en TODAS se incluye el sensor que nosotros esperabamos recibir y no el que nos han mandado. No creo que Vds. esperen a la finalización de la colección, para recibir la queja que conjuntamente queremos realizar, pudiéndose ésto arreglar de su parte, enviándo el sensor reclamado en un próximo envio mensual con una escueta nota disculpándose por el envio equivocado. Vds. quedarán bien con nosotros, y nosotros más contentos que unas Pascuas. Espero que estas líneas les hagan reflexionar, no buscamos un beneficio propio, tan solo que prevalezcan nuestros derechos como consumidores. Les saludo atentamente, Lluís Algueró
Que aquets no és el que s'ha d'enviar...que només el vaig ficar per si es passaben per aquí !!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Estic seguint el tema perquè a mi també m´interessa, doncs m´acabo de suscriure a l´Enciclopedia. La meva opinió és que tot això del bombardeig d´emails no serviria de res, apart d´emprenyar. Crec que el correcte seria esperar a veure com acaba tot i en cas que no estiguem d´acord procedir de forma contundent i legal a través de l´Agencia Catalana de Consum (ACC) del Departament de Comerç Turisme i Consum de la Generalitat de Catalunya i estaran encantats d´atendre´ns. Tinc entès que actuen com a mediadors i dicten sentencies d´obligat compliment. Creieu-me, segur que és la millor opció. Jo no m´en puc cuidar perquè fins d´aqui 6 mesos no acabaré l´Enciclopedia, però hauria de sortir un "voluntari-representant" i que intentés un primer contacte per saber com veuen el tema. Potser el que recollia els noms per al burofax ... Adjunto el link http://www.gencat.net/ctc/ Opine el mateix... crec que seria el correcte.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3]
|