Autor
|
Tema: WebCam Axis 207W (Llegit 2622 vegades)
|
Ramon
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 104

|
Jo la tinc dins d'una que fa la mitat que la que surt a la foto, tanca hermetic, i per el sol i tinc com una planxa d'alumini que fa de teulada i queda un forat entre la capsa i la teulada de 2 cm., aixi no pica el sol al d'amunt. Ferran , tens que fer una mica de tunning...........i si no pots possar un ventilador de CPU amb termostat perque quand pugi la temp. ...xassss.... refrigeració
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1798

Fals (Bages) 400 msm
|
TempsGranollers, Si et serveix d'ajuda, en un forum vaig veure un que l'havia posada dins un la carcassa d'un focus. Aquest focus ara són molt assequibles, treus la bombeta i ja està. A més estan preparats per l'intempèrie.
T'enllaço un parell de fotos del fòrum:

Espero et serveixi la idea.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3237

Vilafranca 2001
|
TempsGranollers, Si et serveix d'ajuda, en un forum vaig veure un que l'havia posada dins un la carcassa d'un focus. Aquest focus ara són molt assequibles, treus la bombeta i ja està. A més estan preparats per l'intempèrie. T'enllaço un parell de fotos del fòrum:    Espero et serveixi la idea.  De moment ja la tinc a fora..., he comprat una caixa de llums, i en un plis plas, ja està col·locada. Es provisional, però ja dona una mica mes de vista que la dels primer dies, avanç estava darrera la finestra, ara està en el balcó..
De totes maneres, per col·locaria al terrat junt a l’estació he tingut seriosos problemes en els que jo no contava, ja que no arriba la senyal. Al final igual la tinc que connectar per cable de xarxa, però es un pal tenir que fer una tirada de mes de 20 metres des de el terrat fins al ordinador... gggrrrrrrrr...
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1798

Fals (Bages) 400 msm
|
Jo vaig tenir el mateix problema de la senyal. On la vaig posar, de tant en tant em perdia la senyal ja que arriba molt dèbil. Ho he solventat posar un petit repetidor i ara sembla que ja va bé. Les WiFi estan molt bé però són molt "senyoretes" amb la senyal....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca 2001
|
Jo vaig tenir el mateix problema de la senyal. On la vaig posar, de tant en tant em perdia la senyal ja que arriba molt dèbil. Ho he solventat posar un petit repetidor i ara sembla que ja va bé. Les WiFi estan molt bé però són molt "senyoretes" amb la senyal....
Repetidor?... quant no el posi a casa del veí... malament o tinc... 
La camera dona senyal per totes les habitacions de casa, però a la que l’he pujat al terrat... 0 patatero, i mira que fins hi tot el sensor dolent de la Oregon treballa sense cap problema... 
En fi, de moment restarà al balcó, això si direcció N, (a la imatge no es veu, però darrera dels arbres que hi han al fons està el Montseny... el dia que toquin creixa pepinos, es veurà de conya ) d’aquesta manera el sol no li donarà directament a l’òptica, que era el problema mes urgent a resoldre, es una camera d’interior i la casa t’avisa que si es exposada directament a la llum solar o a la de llum al·lògena, oblidat de la garantia.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca 2001
|
Dons res, la nova camera web està ja en funcionament les 24 hores. Quant solucioni el problema de la senyal, quedarà col·locada al costat de l’estació. De moment te una vista mes baixa… però ja suficient per pogué treballar en condicions.
A tots els que teniu pagina web amb secció de webcams, si la voleu afegir a la vostra llista ja podeu.
L’enllaç seria:
http://www.tempsgranollers.com:3333/axis-cgi/jpg/image.cgi?resolution=320x240 La podeu cridar també amb resolucions de 176x144 o 160x120, o modificant les mides del vostre codi IMG en html
Si teniu webcam i no sort a la llista que tinc a la meva web, ho dieu i ràpidament li afegeixo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Undulatus
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 115

Rubí, Vallès Occidental
|
Felicitats, Tempsgranollers per la càmera.
Ja t'he enllaçat!!
http://www.meteorubi.com/webcams.html
La meva càmera encara no la tinc operativa, vaig fent proves, primer amb una 207w, però la vaig tornar per culpa del wireless. La cobertura és realment penosa, i jo tinc 25m. fins al màstil on va la càmera. Ara estic esperant una Axis 211 i tiraré un cable de xarxa, per on anirà la ethernet i l'alimentació tot plegat .
Salut.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca 2001
|
Felicitats, Tempsgranollers per la càmera. Ja t'he enllaçat!! http://www.meteorubi.com/webcams.htmlLa meva càmera encara no la tinc operativa, vaig fent proves, primer amb una 207w, però la vaig tornar per culpa del wireless. La cobertura és realment penosa, i jo tinc 25m. fins al màstil on va la càmera. Ara estic esperant una Axis 211 i tiraré un cable de xarxa, per on anirà la ethernet i l'alimentació tot plegat  . Salut. Ok, gràcies!, la camera Axis 207W per ser d’interior es bona i dona una imatge bastant nítida, però el tema wireless com tots aquests aparells es poqueta cosa… no se si la culpa es de la camera o del router, la qüestió es que no arriba la senyal. Per això de moment la tinc al balcó, a on la vista no es ni de bon tros el que tindria que ser. Finalment no tocarà cap mes remei que fer tirada de cable de xarxa des de el terrat fins al ordinador, de moment no ho tinc clar, ja que no confio amb una connexió per cable… a la mes petita turmenta ja tens l’ordinador o el router fet pols…, en aquests últims anys porto varis modems i targetes de xarxa socarrimats…
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|