Autor
|
Tema: WebCam Axis 207W (Llegit 2617 vegades)
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
FOTOS!! FOOTOOOOOSSS!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3237

Vilafranca 2001
|
Bona tarda, i bon diumenge...
Fa un dies parlant de la webcam, algú de vosaltres va comentar que tenia instal·lat un repetidor de wirelees, quin repetidor aconselleu i que funcioni...?
Aquest cap de setmana he provat el repetidor D-Link DWL 900Ap+, però no hi hagut manera de que funcioni la opció de repetidor.
Sabeu alguna cosa del tema?
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca 2001
|
Quina distancia tens la camera i el router del repetidor?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1798

Fals (Bages) 400 msm
|
Del router al repetidor, uns 12 mts. en línia recta atravessant 3 parets i la cuina amb els diferents aparells que diuen que poden provocar interferències. Del repetidor a la càmara, uns 6 mts. atravessant una parets més gruixuda (exterior).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca 2001
|
Del router al repetidor, uns 12 mts. en línia recta atravessant 3 parets i la cuina amb els diferents aparells que diuen que poden provocar interferències. Del repetidor a la càmara, uns 6 mts. atravessant una parets més gruixuda (exterior).
Si, mes o menys com jo. De la camera al repetidor uns 5 metres amb 1 paret de per mig, i del repetidor al router uns 10 metres, atravessant 4 parets (tinc un pis entre el meu i el terrat)...
De moment les proves amb el repetidor D-Link que m'han deixat aquet cap de setmana no han funcionat, no per la distancia, si no perquè no he estar capaç de fer-lo funcionar. Al final he llegit per internet que necessita altres punts d’accés de la mateixa marca si no va.
Per cert:
- Com ho tens configurat tu?. - Tant la camera com el router els vas tenir que modificar?, o sense tocar res, el mateix repetidor ja ho reenvia?. - L’adreça MAC del repetidor quina tens posada?, la pròpia del repetidor? La del router?, la de la camera?…
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca 2001
|
Tras 45 dias sin webcam, hoy vuelve a funcionar. Se averió sin causa justificada, la mande a fábrica, y tras un mes de espera me han mandado otra de nueva.
Veremos si ahora aguanta mas.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca 2001
|
Una cosa, yo no puedo ver si me funciona la conexion desde fuera, podrias reportarme si sale la señal al exterior?. Gracias!.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola