Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
3 Desembre de 2008, 03:36:01
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: Per manteniment, aquests dies hi haurà algunes interrupcions en el fòrum. Disculpeu les molèsties.

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  WebCam Axis 207W
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: WebCam Axis 207W  (Llegit 2615 vegades)
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3237

Vilafranca 2001

WebCam Axis 207W
« en: 22 Abril de 2006, 13:08:12 »

Buenas...

Tal y como he comentado en otro mensaje, desde hace unas horas está ya funcionando la webcam. Está en pruebas, y su emplazamiento no es el definitivo. Al final, después de remover medio mundo, le he comprado a Arturo de Gijón, una Axis modelo 207W inalámbrica. (mismo modelo que tiene G-Force)

Desde la pagina web se puede acceder de dos maneras. La primera es simplemente visualizando la imagen del momento, y la segunda es accediendo directamente al servidor que incorpora la cámara y capturar en directo las imágenes que se van generando. Al ejecutar esta segunda opción, y tan solo la primera vez, el sistema os pedirá la instalación y aceptación del componente ActiveX de la propia firma Axis, sin ello no es posible el acceso a la sesión de tiempo real. Una vez instalado ya tendréis acceso directo.

De momento y hasta que no la instale en el exterior, la vista no es que digamos buena, pero como minino se ve una parte del cielo, algo es algo, (las ventanas de casa no dan para mas). A primera hora, entre las 10 y las 12 aproximadamente, el sol le pega de frente, y la imagen se oscurece muchisimo. El resto del día se ve de cine.
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6509

Ibiza ciudad

Re: WebCam Axis 207W
« Resposta #1 en: 22 Abril de 2006, 13:14:05 »

Buena compra,  Cheesy Cheesy Cheesy como ya hablamos para tenerla en el interior de casa apuntando al exterior, esta camara es una maravilla, la calidad de la imagen es excelente, solo queda una buena proteccion y poder asomarla  fuera.

Capturas de la mia

[annex esborrat per l'administrador]
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Vilafranca 2001

« Resposta #2 en: 22 Abril de 2006, 13:24:29 »

Si, la verdad es que cuando no le dá el sol de frente tiene una imagen muy nitida, y el color del cielo es de cine.

Ya he visto la tuya desde las 9 que tenias el sol de frente, menos mal que has tenido nubes y le ha dado un cierto toque romantico a la escena.

Aqui dejo una captura de la mia de ahora mismo.

[annex esborrat per l'administrador]
En línia

Ferran des de Granollers

Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #3 en: 23 Abril de 2006, 16:53:25 »

Aquest matí m'he conectat i es veu força bé. A veure si aconsegueixes una caixa estanca i la pots ficar més amunt...

Però de moment te molt bona pinta...  Wink
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Vilafranca 2001

« Resposta #4 en: 23 Abril de 2006, 20:44:12 »

Aquest matí m'he conectat i es veu força bé. A veure si aconsegueixes una caixa estanca i la pots ficar més amunt...

Estic mirant caixes de metacrilat que siguin opaques i amb una sola cara transparent. De totes maneres, una persona que treballa el metacrilat, va dir-me que era un material delicat si el vols foradar per fer-li la ventilació...

La veritat es que no tinc clar com i quin material investigar...

Si, es veu de conya quant no te el sol de cara. Quant finalment la posi al terrat al costat de la estació, mirarà directament al Nord que es el Montseny, es interessant per quant es formen els bolets en aquesta zona.
En línia

Ferran des de Granollers

Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern

« Resposta #5 en: 23 Abril de 2006, 22:23:35 »

Estic mirant caixes de metacrilat que siguin opaques i amb una sola cara transparent. De totes maneres, una persona que treballa el metacrilat, va dir-me que era un material delicat si el vols foradar per fer-li la ventilació...

Si, es veu de conya quant no te el sol de cara. Quant finalment la posi al terrat al costat de la estació, mirarà directament al Nord que es el Montseny, es interessant per quant es formen els bolets en aquesta zona.

Una caixa de llums exterior anirà de cine per a una webcam...

En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Vilafranca 2001

« Resposta #6 en: 23 Abril de 2006, 22:58:06 »

Mira Timonet, es un tema que ho he pensat, el divendres sortint de la feina a la rambla a Vilafranca ni havia una penjada d’un arbre... i vaig pensar... això podria funcionar...., el que no se es a ple sol quina temperatura pot agafar...
En línia

Ferran des de Granollers

Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3848

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #7 en: 23 Abril de 2006, 23:29:41 »

Jo tinc un veí que treballa a una empresa de finestres d'alumini i es va oferir a montar un cub amb una cara de vidre. Això us ho poden fer a qualsevol metalisteria i no crec que sigui gaire car (sobretoto si coneixeu a algú que treballi d'això).  A més, al ser d'alumini es molt fàcil fer-li perforacions per sota, posar tela mosquitera, ventiladors...
Al final no me la van fer perque em vaig comprar el domo (semiesfera de vidre) i ho vaig sol.lucionar així, però si a algú li sembla bé que provi.
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
Frisman
Fractocumulus
**

Missatges: 56

« Resposta #8 en: 24 Abril de 2006, 00:18:15 »

On es pot comprar una webcam axis com aquesta?
L'has comprat online o en una botiga física?
De quants € estem parlant?

Gràcies

Frisman
En línia

--------------------------------------------
http://www.incendisforestals.org
http://www.adf224.org
--------------------------------------------
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern

« Resposta #9 en: 24 Abril de 2006, 00:22:13 »

Mira Timonet, es un tema que ho he pensat, el divendres sortint de la feina a la rambla a Vilafranca ni havia una penjada d’un arbre... i vaig pensar... això podria funcionar...., el que no se es a ple sol quina temperatura pot agafar...

Jeje, jo l'haguera agarrat...  Grin Grin. El tema està en que sempre se le poden fer un parell de foradets baix, per a que no s'ampanye, i respire un poc... però siguent blancs o quasi blancs (grissos normalment) no crec que pateixquen massa calor... de totes maneres es pot comprovar uns dies amb un sensor dins i fer proves... a més, la ventatja d'aquestes caixes es que son totalment hermètiques...  Wink
En línia

Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió