Autor
|
Tema: Primavera excessivament seca (Llegit 2149 vegades)
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Sort de la bona saó de gener...Maresme Central, ara mateix és un secarral superficial i les fonts/rierols que baixen del Montalt es tornen a assecar des de fa 2/3 setmanes. Un desastre....27 litres en 3 mesos i mig 
Arenys de Mar, 2006
Gener- 163 mm F- 13 mm Mç_ 12 mm Ab- 0,8 mm Mg- 1 mm
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19913

Un xic de Tramuntana
|
quines dades mes tristes nois
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
passavets
Estrat

Desconnectat
Missatges: 43
|
EL CLIMA MEDITERRANI JA U TE AIXO.PERO JA VEURAS EL DIA QUE LI DONI PER PLOURE...JA POTS PREPARA LA PIRAGUA
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Sequera molt forta...un 10% dels pins pinyers i sureres s'estan assecant per Sant Vicenç de Montalt i Arenys de Munt.
A la vall de la Rª d'Argentona hi ha vessants que tenen el 90% dels pins pinyers rostits, marrons completament,..crec que si no plou ja aquests llenyosos es moriran del tot, que no resuciten com l'alzina o el roure...per tant, potser és la pitxor crisi hídrica en 40 o 50 anys (l'edat aproximada d'aquests pins per allà Sant Jaume de Treià)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8563

|
osti si, m'hi vaig fixar el dissabte que vaig anar de Mataró a Granollers...li vaig comentar a la meva dona que semblaven els pins secs....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14641

|
Això fot una pena que és massa  L'altre dia tot passejant pels boscos d'aqui dalt (Vilassar de Dalt, Cabrils...) també ho vaig veure... molts pins marronosos... i es que per aquesta zona fa mes de tres mesos que no cau gairebé ni gota d'aigua
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|