Autor
|
Tema: Primavera excessivament seca (Llegit 2136 vegades)
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14641

|
Les capçades dels boscos del massís de St Mateu, Vilassar de Dalt, Cabrils... començen a mostrar els efectes de la sequera... Aquest matí des de Premià de Dalt he observat extenses clapes de bosc de pi amb tons marronosos... sobretot a la vessant sud (Tº de St Mateu, Cadira del Bisbe, Tº d'en Baldiri...)  Tan verds i frondosos que estàn el boscos d'aquestes muntanyes (sobretot de Teià en amunt...) quina pena...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19913

Un xic de Tramuntana
|
em fot nosequé posar-me a treure dades d'aquesta primavera 
cada cp que miro la llista on apunto els litres em deprimeixo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
esclafit
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 4022

Esmolant les eines
|
Nois, estèm davant d´una primavera extraordinària. 
Donant per suposat que no plourà més en lo que queda de Maig, tením :
Dades pròpies ( 1983-2006 ) :
- Primavera 2006, actual ..... 21 mm - Primavera més seca fins ara, la del 1983 ..... 51 mm
Dades d´una altre persona, més aviat a la baixa ( 1951-1982 ) :
- Primavera més seca del període, la del 1973 ..... 27 mm
Com podeu veure, estèm davant de la primavera més eixuta dels últims 56 anys.
|
|
|
|
|
En línia
|
Bràfim ( Alt camp ), Tarragona Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals 236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 8265

Mi pasión.....
|
a veure quan acaba l'any com anem de quantitats de pluja, això promet ser cataclísmic si segueix així, cosa que em nego a admetre, estarem davant un any per estudiar i analitzar. O potser estem davant un canvi de tendència? El temps dirà....
Pep, crec que aquest any potser no serà sec, estadísticament, però em fa l'efecte que caurem en un error...
Si tenim fins el mes d'octubre molta sequera, amb poc més de 100 o 200 litres recollits (en els casos més bons) i entre octubre i desembre cauen 7 dies de preci amb 400 mm... es dirà que ha estat un any estadísticament normal o plujós. Mentida. La sequera serà de nassos, i 300 litres en tres dies no faran el pes... és el que em dona ràbia de la merda de les estadístiques..
I compta que de tant en tant això ens ho fa el nostre clima, ja vindran temps millors..
Amb això vull dir que al Mediterrani, mai sabrem si és tendència a la baixa de les precis o no... la seva irregularitat fa que opinions de "que hi ha més sequera a la nostra zona" siguin suïcides, poc argumentades i francament vanals...
Noi, potser sí entrarem en el període més sec que recordem, però és quelcom habitual a les nostres contrades...
saludus
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22660

Nova Zodiac
|
Aixo es com l'estadistica del melo si en Micro es menja un melo i a mi no hem deixa mi la pell, estadisticament jo ne menjat mig, pero el que pasara si tenim pluges com dieu a la tardo, es que faran mes mal que be.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3121

|
a veure quan acaba l'any com anem de quantitats de pluja, això promet ser cataclísmic si segueix així, cosa que em nego a admetre, estarem davant un any per estudiar i analitzar. O potser estem davant un canvi de tendència? El temps dirà....
Pep, crec que aquest any potser no serà sec, estadísticament, però em fa l'efecte que caurem en un error... Si tenim fins el mes d'octubre molta sequera, amb poc més de 100 o 200 litres recollits (en els casos més bons) i entre octubre i desembre cauen 7 dies de preci amb 400 mm... es dirà que ha estat un any estadísticament normal o plujós. Mentida. La sequera serà de nassos, i 300 litres en tres dies no faran el pes... és el que em dona ràbia de la merda de les estadístiques.. I compta que de tant en tant això ens ho fa el nostre clima, ja vindran temps millors.. Amb això vull dir que al Mediterrani, mai sabrem si és tendència a la baixa de les precis o no... la seva irregularitat fa que opinions de "que hi ha més sequera a la nostra zona" siguin suïcides, poc argumentades i francament vanals... Noi, potser sí entrarem en el període més sec que recordem, però és quelcom habitual a les nostres contrades... saludus si noi, estic plenament d'acord, ... però a vegades surt algun estudi que et deixa la moral per terra. Mare de Deu!! 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|