Autor
|
Tema: Escolto ràdios de Balears per fm./canvis de temps (Llegit 2992 vegades)
|
|
|
uetam
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10486

|
PER SEGONA VEGADA AQUESTA PRIMAVERA ahir nit i avui matí escolto Radio Ib3 i dues altres, una de Menorca.... en una m'han convidat (via publicitat) a anar a prendre copes a S'Arenal al pub 1955 ...i tela, m'ha entrat molt forta una emisora en Alemanyon posaven música andalusa..tela.....suposo que desde ses illes  i una altra d'àrab.... tot per la simple FM...que m'arriben potents! ===== Per tant, entrem en ona de calor, situació S-SW africana o pluges de fang de Mallorca agafam bastant be les emisoras de Catalunya, encara record la mare escoltant RNE desde BCN, i les de FM sa agafan perfectament desde la costa nord. de fet desde Sóller es senten millor las emisoras catalanas que le mallorquinas que no tenguin ses antenas a Alfabia, tambe agafan algunas valencianas i murcianas i no diguem de moras, de fet fa anys n´escoltaba una de Argel, francesa que feian musica molt bona
pel la zona d´Arta agafan molt ve emisoras italianas ( supos de de Cerdenya) i pel sud televisions " moras" i si vols sentir xerrar es mallorqui, tans sols mas de trucar, en segarro te es meu movil
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Nurastorm
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1907

Maó. MENORCA. L'illa del vent
|
PER SEGONA VEGADA AQUESTA PRIMAVERA ahir nit i avui matí escolto Radio Ib3 i dues altres, una de Menorca.... en una m'han convidat (via publicitat) a anar a prendre copes a S'Arenal al pub 1955 ...i tela, m'ha entrat molt forta una emisora en Alemanyon posaven música andalusa..tela.....suposo que desde ses illes  i una altra d'àrab.... tot per la simple FM...que m'arriben potents! ===== Per tant, entrem en ona de calor, situació S-SW africana o pluges de fang vinga idò nam cap allà
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2580

|
PER SEGONA VEGADA AQUESTA PRIMAVERA ahir nit i avui matí escolto Radio Ib3 i dues altres, una de Menorca.... en una m'han convidat (via publicitat) a anar a prendre copes a S'Arenal al pub 1955 ...i tela, m'ha entrat molt forta una emisora en Alemanyon posaven música andalusa..tela.....suposo que desde ses illes  i una altra d'àrab.... tot per la simple FM...que m'arriben potents! ===== Per tant, entrem en ona de calor, situació S-SW africana o pluges de fang Bones observacions. Ara mateix no tinc ràdios a mà, ni temps per fer proves.
Durant els dies d'abril si que vaig obervar que el canal 9 valencià arribava a un punt del N de l'Osona, cosa que passa, de tant en tant, durant l'estiu.
Segurament els radiosondatges d'aquests dies també ens deixarien veure l'evolució del gradient en alçada que permet aquestes comunicacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
AHIR Tarda nit, van arribar de nou a tota castanya emisones de Ses Illes 99,9 i 106,7 F.M i alguna d'italiana fins a la costa de Maresme... bones propagacions= canvis pel sud
......vaig pensar, mè, ja arriba advecció càlida, gotes de fang i l'ona de calor 
Per cert, van explicar (IB ràdio, eduició Menorca) que a la cala Sa Macarella un propietari es forra fent pagar 5 euros per accedir a una cala que és zona protegida..i... que el Seprona està multant....pagues l'accés a la cala i a sobre et cau multa.... bo, bo!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
uetam
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10486

|
AHIR Tarda nit, van arribar de nou a tota castanya emisones de Ses Illes 99,9 i 106,7 F.M i alguna d'italiana fins a la costa de Maresme... bones propagacions= canvis pel sud ......vaig pensar, mè, ja arriba advecció càlida, gotes de fang i l'ona de calor  Per cert, van explicar (IB ràdio, eduició Menorca) que a la cala Sa Macarella un propietari es forra fent pagar 5 euros per accedir a una cala que és zona protegida..i... que el Seprona està multant....pagues l'accés a la cala i a sobre et cau multa.... bo, bo!!!!  hi ha dos parkins un de gratuit i un de pagament, pero la diferencia que el gratuit esta a 15 minuts caminant de la platja. Supos que Nura mos podra donar mes informacio.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Nurastorm
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1907

Maó. MENORCA. L'illa del vent
|
Lo dels parkings es un tema que cada estiu hi tornam a ser. En teoria el Consell Insular va comprar els terrenys de pas o va arribar a un acord amb els propietaris perque no cobrassin el peatge però com sempre, n'hi ha alguns que ignoren tot els acords i fan els que els dona la gana.
En principi el peatge tenia un cert sentit perque la gent que passava ho deixava tot fet una merda i els diners eren per compensar el que es gastaven els propietaris per netejar els llocs.
De tota manera hi ha altres propietaris (lease Barones de cameva) que es creuen que vivim a l'Edat Mitjana i com a terratinents, el populacho els ha de pagar un dret de pas i de pernada si cuela cuela.
L'any passat es va arreglar i creia que ja no passava això però enguany han tornat a posar-s'hi just han vist un català o un madrileny rondant per ca seva
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Tela.... em sembla bé restringir cotxes i massificacions a les platges i cales més "verges"..però no a costa de prendre el pèl ( i es doblers) a sa gent. D'altra banda, si els terrenys són finques particulars cal veure si és compatible una activitat de cànon turístic o són només finques rústiques o forestals, que només es poden cuidar i fer llenya.
Bé, una llàstima. Conserveu el vostre paraís , per sobre de tot!!!
(quan arriben ones de calor, escolto emisores baleàriques, em poso al dia i m'encanta sentir com xarrau..bo, bo)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5807

Triumfal!!!
|
Ja ho provare. La veritat es que habia sentit que desdel maresme s'agafaven radios balears, pero no ho intentat mai.
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 111,1 mm Novembre: 78,7 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 568,3 mm 2005: 555,5 mm 2000: 583,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 539,6 mm 2003: 578,0 mm 1998: 569,0 mm
|
|
|
|