Autor
|
Tema: Escolto ràdios de Balears per fm./canvis de temps (Llegit 2998 vegades)
|
kalamot
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 654

|
La CB (Citycent Band) son bandes decametriques HF, res a veure amb VHF, UHF 144Mhz 432 Mhz
A les epoques de bona propagaçio pots fer contactes magnifics a la CB pero quan la propagaçio esta tancada, no podras escoltar al teu vei.
El activitat solar affecta i molt a les communicacions, les taques, les tempestes solars.
Algo de rao te vacarissana. 
Recuerden que las condiciones favorables ocurren durante las altas presiones y a la entrada de frentes fríos. También en cualquier día del año cuando el aire es humedo, caliente y hay "smog", entonces se dan las condiciones al ser atrapado el aire más fresco debajo del aire caliente al caer la noche y comenzar a soplar la brisa de un lago o el mar.Una buena indicación de una inversión de temperatura es la aparición de señales de televisión de estaciones lejanas que entran con fuerza a través de la antena de nuestro televisor, a veces, incluso, interfiriendo estaciones locales.
Aqui podreu veure una explicaçio mes tecnica.
http://www.radioaficionados.info/propagacion2.html
|
|
|
|
|
En línia
|
Gavà. Plà Del Llobregat Nubols de pet tormenta de merda (Meteogavà) Algunos cuando miran al bosque ven leña, otros ven árboles. 
|
|
|
Nurastorm
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1907

Maó. MENORCA. L'illa del vent
|
Jo al xalet de Punta Prima vaig acabar posant una antena normal i corrent cap a Itàlia perque molts de dies d'estiu es veuen les emisores italianes millor que les espanyoles que haviem d'agafar de Alfàbia (Mallorca)
PD: Punta Prima, Alcalfar, s'Algar i Es Castell son els punts d'espanya més pròxims a Itàlia.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
riudoms
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 114

|
Buf, em feu venir anyorances dels vells temps, ja casi que no recordo el meu indicatiu, només soc bo per a pagar la llicencia cada 5 anys
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Molts anys esperant bones propagacions, xerrar i buscar QSL del més lluny possible!!!! interessant els tema de QRN, per detectar tempestes
10 4
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8563

|
aquesta nit quan tornava a casa m'he quedat sorprés de poder agafar en el cotxe desde Barcelona dos emisoras FM francesas perfectament, una sobre el noranta i pocs i l'altre al 105.3...amb una qualitat molt bona...serà el gregal??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
PER SEGONA VEGADA AQUESTA PRIMAVERA ahir nit i avui matí escolto Radio Ib3 i dues altres, una de Menorca.... en una m'han convidat (via publicitat) a anar a prendre copes a S'Arenal al pub 1955
...i tela, m'ha entrat molt forta una emisora en Alemanyon posaven música andalusa..tela.....suposo que desde ses illes 
i una altra d'àrab....
tot per la simple FM...que m'arriben potents! ===== Per tant, entrem en ona de calor, situació S-SW africana o pluges de fang
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|