Autor
|
Tema: Plotear salidas del GFS en casa (Llegit 2473 vegades)
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4039

|
crec que el problema esta en que tenc buit el directori usr/local/lib/grads, bé de fet no existeix i no se perque, ja que vaig seguir les passes una rera l'altre ga-> d pressfc Cannot contour grid - all undefined values Em dona aquesta errada quan vull fer el dibuixet  Intentare començar de nou des del principi, pero ja sera un altre dia L'has de crear per ficar els mapes Si quan fas el d pressfc, et surt un mapa, llavors està bé. Aquest error es del ctl corrupte. Es crea un fitxer buit, pero sense xixa. Això és perque tens mal indicat el directori on tens el grib original aquesta errada em sortia quan utilitzava el ctl baixat de la pàgina. Jo crec que el problema és que alguna cosa no vaig fer bé durant el procés d'instal·lació. Si al final no vaig a veure el futbol ho intentaré de nou aquest vespre, sino demà
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30843
|
crec que el problema esta en que tenc buit el directori usr/local/lib/grads, bé de fet no existeix i no se perque, ja que vaig seguir les passes una rera l'altre ga-> d pressfc Cannot contour grid - all undefined values Em dona aquesta errada quan vull fer el dibuixet  Intentare començar de nou des del principi, pero ja sera un altre dia L'has de crear per ficar els mapes Si quan fas el d pressfc, et surt un mapa, llavors està bé. Aquest error es del ctl corrupte. Es crea un fitxer buit, pero sense xixa. Això és perque tens mal indicat el directori on tens el grib original aquesta errada em sortia quan utilitzava el ctl baixat de la pàgina. Jo crec que el problema és que alguna cosa no vaig fer bé durant el procés d'instal·lació. Si al final no vaig a veure el futbol ho intentaré de nou aquest vespre, sino demà Baixaves també el idx?
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4039

|
Després de 10 dies reprenc el tema perque no vaig conseguir instalar-lo i avui ho torno a intentar. Un detall SInner, m'he fixat que a la primera pagina poses que el data.tar.z s'ha de descomprimir a usr/local/bin/grads, mentre la documentacio posa que es faci a usr/local/lib/grads
Pentura aquest és un dels motius de l'error que em donava, seguire llegint i ho instalare a les rutes per defecte (usr/local/bin pel grads)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador