Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
3 Desembre de 2008, 05:56:21
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Alerta roja con la energia en general, eolica en particular tarragona
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 4 5 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Alerta roja con la energia en general, eolica en particular tarragona  (Llegit 1843 vegades)
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 6820

Re: Alerta roja con la energia en general, eolica en particular tarragona
« Resposta #10 en: 26 Abril de 2006, 13:35:47 »

Si noi... comença a ser vergonyós lo de l'energia eòlica a les Terres de l'Ebre, estem infestats...Avui estava mirant el Diari de Tarragona i a la serra del Boix, a l'est de Tortosa, al final han estat 60 aerogeneradors els que han ficat.
Si no recordo malament les Terres de l'Ebre produeixen un 90% de l'energia elèctrica de Catalunya i tan sols consumeix el 10 %.
Ja està bé, que tinguem aquest recurs tan preuat com és el vent, però entre el poc i el massa hi ha una mesura.
Què facin una nuclear al Garraf o a Mataró (que consti que no tinc res en contra d'aquest dos llocs, és tan sols un exemple), a veure quan tarden en alçar la veu.
Amb l'imatge aquesta que fiques de Miravet, suposo que a molta gent tant se'ls ho fot, però ara imaginant el mateix, però que fiquesin 60 ventiladors a Collserola, al Tibidabo o a Montserrat...em jugo que mai es farien...

mai home mai hi han llocs intococables i de més catalinatat es veu
será que en el tibidabo no tenemos la aberración de la torre esa de comunicaciones  Roll Eyes eso si que hace daño a la vista y encima no sirve para nada

Cierto... y otros tantos cientos de mierdas que tenemos y que no usamos sólo los de aquí...
En línia
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #11 en: 26 Abril de 2006, 13:41:10 »

Por cierto, alguien sabe a que proporcion sale 1 nuclear x Tantos molinillos Huh ... Supongo que una bestialidad no??? .... Lastima de los residuos y la peligrosidad, que si no estaria completamente de acuerdo en poner una nuclear en cada provincia y a tomar por saco termicas y molinillos ...

Ni idea, pero sí decirte que según me han comentado, sé que la central térmica de Andorra (Teruel) de carbón es de 1050 MW, y ahora se instalan molinos de 1,5 MW, por lo tanto harían falta 700 molinos para igualar el tema...
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #12 en: 26 Abril de 2006, 14:26:14 »

Por cierto, alguien sabe a que proporcion sale 1 nuclear x Tantos molinillos Huh ... Supongo que una bestialidad no??? .... Lastima de los residuos y la peligrosidad, que si no estaria completamente de acuerdo en poner una nuclear en cada provincia y a tomar por saco termicas y molinillos ...

Ni idea, pero sí decirte que según me han comentado, sé que la central térmica de Andorra (Teruel) de carbón es de 1050 MW, y ahora se instalan molinos de 1,5 MW, por lo tanto harían falta 700 molinos para igualar el tema...

a ver , alguien puede decir : que proporción hay de Central Termica vs Central Nuclear.... Huh .... 
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22660

Nova Zodiac

« Resposta #13 en: 26 Abril de 2006, 14:30:30 »

Aixo es el que jo dic la teoria del "ecologista coñazo" a veure, nucleras no!!! pero Termiques no!!! llavors ...... Eoliques no!!! Alta tensio no!!!!

Collons!!!! pero tots amb corrent electrica a casa i aire acondicionat, te nassos que hem de fer doncs?? volem comoditats pero no volem fonts d'energia 
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6500

« Resposta #14 en: 26 Abril de 2006, 14:39:16 »

pues si....comparto la opinión de empordanet....osease por ejemplo si en la zona del ampurda hace tanto viento con la tramontana por que narices no montan las centrales eolicas aprovechando dicho viento? y digo este por que me parece el ejemplo más claro y aprovechable....en zaragoza o mejor dicho cerca de zaragoza aprovechando el cierzo del ebro la A-2 esta plagada de aerogeneradores, no recuerdo ahora el nombre de la localidad eactamente pero esta a unos 20km de zaragoza capital....yo creo que si dijesen que hay en tarragona con el timpo quitaran la nuclear a cambio de mas eolicas,  no creo yo que nadie se quejase...pero claro....esto es como todo....nunca llueve a gusto de todos...
En línia
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #15 en: 26 Abril de 2006, 14:43:44 »

pues si....comparto la opinión de empordanet....osease por ejemplo si en la zona del ampurda hace tanto viento con la tramontana por que narices no montan las centrales eolicas aprovechando dicho viento? y digo este por que me parece el ejemplo más claro y aprovechable....en zaragoza o mejor dicho cerca de zaragoza aprovechando el cierzo del ebro la A-2 esta plagada de aerogeneradores, no recuerdo ahora el nombre de la localidad eactamente pero esta a unos 20km de zaragoza capital....yo creo que si dijesen que hay en tarragona con el timpo quitaran la nuclear a cambio de mas eolicas,  no creo yo que nadie se quejase...pero claro....esto es como todo....nunca llueve a gusto de todos...

La Muela... Wink
En línia
.....
Hala, Madrid!
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6500

« Resposta #16 en: 26 Abril de 2006, 14:46:17 »

La Muela... Wink

esasto neng! muchas gracias  Wink
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #17 en: 26 Abril de 2006, 14:53:47 »

Aixo es el que jo dic la teoria del "ecologista coñazo" a veure, nucleras no!!! pero Termiques no!!! llavors ...... Eoliques no!!! Alta tensio no!!!!

Collons!!!! pero tots amb corrent electrica a casa i aire acondicionat, te nassos que hem de fer doncs?? volem comoditats pero no volem fonts d'energia 

el que m´enprenya mes es que diuen "no" a tot, a tot.... i no, i no, i no .... !!!...

i ja dic que Tarragona s´emporta la palma.... Ferm defensor perquè es distribueixi racionalment....
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #18 en: 26 Abril de 2006, 15:31:54 »

el que m´enprenya mes es que diuen "no" a tot, a tot.... i no, i no, i no .... !!!...

i ja dic que Tarragona s´emporta la palma.... Ferm defensor perquè es distribueixi racionalment....

Sí, exacto..... no a todo y que conste que no lo digo por Tarragona, lo digo por todos en general.

Tenemos en marcha la cultura del "sí, pero no".......... es decir, sí quiero eso, pero no aquí, que se lo pongan al vecino.....
En línia
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11808

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #19 en: 26 Abril de 2006, 15:51:09 »

Jo no estic en contra ni de l'energia eólica, ni de la nuclear...però s'està sobreexplotant les comarques de l'ebre amb tant parc eòlic, tant sols vull una mica de "coherència" a l'hora de fer les coses...no per tindre la sort d'esser unes comarques amb un vent estable idoni per a les eòliques, ens han de ficar molins a tort i dret...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Pàgines: 1 [2] 3 4 5 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió