Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Alerta roja con la energia en general, eolica en particular tarragona (Llegit 1725 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21990

Nova Zodiac
|
Teniu rao els de les terres de l'Ebre, pero personalment, m'estim-ho mes veure un cim amb aerogeneradors que pas una central nuclear, a mes al poble aquest que comenta el Checo s'estan fent d'or venguent energia i terrenys per poligon industrial, a mes crec que es una formula totalment sostenible i per donar vida i feina a tota una zona.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9421

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
cony les gavarres no es poden tocar el coll de bracons tampoc aixó si a tarragona com som burros via lliure i una merda ( em cremo ho sento)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
Si noi... comença a ser vergonyós lo de l'energia eòlica a les Terres de l'Ebre, estem infestats...Avui estava mirant el Diari de Tarragona i a la serra del Boix, a l'est de Tortosa, al final han estat 60 aerogeneradors els que han ficat. Si no recordo malament les Terres de l'Ebre produeixen un 90% de l'energia elèctrica de Catalunya i tan sols consumeix el 10 %. Ja està bé, que tinguem aquest recurs tan preuat com és el vent, però entre el poc i el massa hi ha una mesura. Què facin una nuclear al Garraf o a Mataró (que consti que no tinc res en contra d'aquest dos llocs, és tan sols un exemple), a veure quan tarden en alçar la veu. Amb l'imatge aquesta que fiques de Miravet, suposo que a molta gent tant se'ls ho fot, però ara imaginant el mateix, però que fiquesin 60 ventiladors a Collserola, al Tibidabo o a Montserrat...em jugo que mai es farien...
mai home mai hi han llocs intococables i de més catalinatat es veu será que en el tibidabo no tenemos la aberración de la torre esa de comunicaciones  eso si que hace daño a la vista y encima no sirve para nada cuanto mide
porque los generadores entre 80-100 metros y hay muchos cientos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
pues si....comparto la opinión de empordanet....osease por ejemplo si en la zona del ampurda hace tanto viento con la tramontana por que narices no montan las centrales eolicas aprovechando dicho viento? y digo este por que me parece el ejemplo más claro y aprovechable....en zaragoza o mejor dicho cerca de zaragoza aprovechando el cierzo del ebro la A-2 esta plagada de aerogeneradores, no recuerdo ahora el nombre de la localidad eactamente pero esta a unos 20km de zaragoza capital....yo creo que si dijesen que hay en tarragona con el timpo quitaran la nuclear a cambio de mas eolicas, no creo yo que nadie se quejase...pero claro....esto es como todo....nunca llueve a gusto de todos...
no es verdad, aqui nos quejamos de ser los que suministramos el 80% de la energia de catalunya, hoy en dia una nuclear no tiene porque traer problemas, el problema ya esta, tenemos los residuos para años, es decir que las tengan abiertas no nos viene de aquí
si barcelona es tan grande que lo asuma, que no lo hagan pagar ( a otros sus problemas energeticos no de catalunya si no de la capital) barcelona provincia es muy grande...presos? ..donde esta la mayor delincuencia ( por que hay mucha gente), pués que apechugen prisiones en pedralbes, el vertedero ya se lo comiero los del garraf
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
cony les gavarres no es poden tocar el coll de bracons tampoc aixó si a tarragona com som burros via lliure i una merda ( em cremo ho sento)
No, si t'entenc, i ja he dit que a mi no hem faria res tenir un parc eolic aqui al costat, pero la situacio vostra suposo que es per questions de denditat de poblacio, a mes mira la part positiva ..... les nuclears no emeten CO2  la provincia de tarragona es la segona més poblada de catalunya, pero si a catalunya ens deuen 20 anys d'inversións l'estat espanyol, aquí no es pot aixeca res mes energetic en 100 anys, ja tenim el cupo fet y rebasat, trobaries maco tot el cadi ple de molins? que ho fiquin al pirineu, que hi fot molt vent
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|