Pàgines: 1 2 [3] 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: La Vall Fosca -pano- (Llegit 886 vegades)
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7300
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Precioses les fotos!!!! Llàstima que quedi tan poca neu!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
lillet
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 760
RIBERA DE CARDOS 897 MSNM
|
Una preciositat la pano silver ah per cert , acabo de veure casa teva per la tele i elsenyor que han sortit el conec de ribera , ja hem diras si vaig equivocat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
Fixeu-vos si hi ha poca neu....
el Montsent de Pallars el dissabte passat desde Triador.....
i la de sota, també del dissabte, es la antiga estació d'esquí de Llessuí a més de 2.000 m. de altura, no hi ha res.... 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2257
|
I aquesta del Pic de l'Orri des de l'altre banda de Port Ainé,.....sense comentaris...
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1026
|
Una preciositat la pano silver  ah per cert , acabo de veure casa teva per la tele  i elsenyor que han sortit el conec de ribera , ja hem diras si vaig equivocat. Yo es que me pierdo,no entenc aixó de casa meva i el senyor de Ribera. Demá si que es possible que em vegis per TV2,pero avui no se.... Hola silver , va ser ahir quan va sortir casa teva o part de casa teva per la 2.Van parlar del tema de les canoes amb els crios. I lo del tiu de ribera t'ho dic perque va sortir el professor d' educacio fisica del colegi de sort i hem sembla que aquest senyor el conec de vista ja que esta treballant o es l'amo dels esports d'aventura que hi ha davant de casa de ribera.
Efectivament,al cap d'una estona la meva computadora personal va començar a treballar i si, els de TVE varen venir per a filmar als nanos del cole que començaben un curset de Caiac i un dels profesors era en Josep Queró de Ribera de Cardós que tè aquella empresa d'esports d'aventura. Avui tornaran els de TVE dons tenim que parlar de la sequera del pirineu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3] 4
|