Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Reptils al jardí (Llegit 424 vegades)
|
quimet
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 322
|
Fa molt temps (anys) que els veig per la terrassa però son força espantadissos i no els havía pogut fotografiar abans.
Son inofensius i, com a molt, espanten a la meva dona quan els veu però no se si son llangardaixos o que. La mida és d'uns 10-15 cm i tenen el cos ple de punxes o quelcom semblant. Jo sempre els he anomenat "dracs", tal com em deia el meu avi.
A veure si el Roberto em treu de dubtes amb aquests dinosaures en miniatura 
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5512

Informàtic desaprofitat
|
Jo en dic dragons i també en tinc a casa (per fora clar)
sempre he sentit a dir que a part de mosquits, papallonetes i tot bitxet que vagi al voltant d'una llum a la nit, aquest minidinosaure s'ho jala.
Com bé diu Empordanet també les arnes dels armaris, però també la roba i paper de diari. A casa dels meus pares hi havia un armari amb roba del paleolític protegida amb paper de diari, i va entrar un d'aquests animalons i..., arna, no n'hi havia ninguna però el paper de diari estava tot caixaladet i la roba també.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5512

Informàtic desaprofitat
|
També tinc sargantanes, granotes i de vegades he vist alguna serp. És el que te viure al costat de la riera. L'altre dia en vaig tenir una a les mans. Una serp de vidre, en diuen en alguns llocs, petitona, molt bufoneta. Hauria de medir un pam gros de llargada, més primeta que el dit petit. La vaig llençar a la riera, em feia cosa matar-la (que tot i això potser no va suportar el viatge que va tenir pels aires fins a la riera - riu-te'n tu del Dragon khan)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Bueno Quimet..... ya te lo han dicho todo cómo de costumbre he vuelto a llegar tarde 
Sólo puntualizar una cosa, no comen ni ropa ni papel ni nada por el estilo, son totalmente insectívoros.... es más, sólo comen aquello que está vivo y se mueve, detectan el alimento por el movimiento.
Lo que pasa con el tema de los armarios y la ropa es que prescisamente en persecución de las polillas, que són las que sí se comen la ropa, entran en los armarios y la gente generalmente se da cuenta antes del bicho grande que del pequeño. Mientras la Tarentola entra y se come la polilla, nosotros no lo vemos, pero al ir al armario vemos la Tarentola y el agujero en la ropa, pero no la polilla que ya se han comido.
Así que lo ideal es no matar ni quitar a la Tarentola por si queda alguna polilla más que se la pueda comer
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|