Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
3 Desembre de 2008, 06:50:48
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Pic de Freser (2835 mts) + Bastiments (2884 mts); cresta infernal !!
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 4 5 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Pic de Freser (2835 mts) + Bastiments (2884 mts); cresta infernal !!  (Llegit 3537 vegades)
Almansa
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 4288

Almansa (E. Albacete) a 700 m de altitud y 385 mm

Re: Pic de Freser (2835 mts) + Bastiments (2884 mts); cresta infernal !!
« Resposta #10 en: 30 Abril de 2006, 10:07:49 »

Quin fred que fa encara per ahí amunt  Shocked ,  la veritat es que les vistes des de el cim són espectaculars  però un windchill de -16ºC es fa insoportable  Lips Sealed

Bones fotos , la primera amb eixe lenticular i el cel blau intens és mi favorita  Wink
En línia

Quien olvida los errores del pasado está condenado a repetirlos

Mi Video Resumen 2004 AQUI

Mi Video Resumen 2005 AQUI

Mi Video Resumen 2006 AQUI
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34828

Re: Pic de Freser (2835 mts) + Bastiments (2884 mts); cresta infernal, FOTOS NOV
« Resposta #11 en: 30 Abril de 2006, 10:20:07 »

He afegit 8 fotos més al repor ... ara està complet del tot

Wink
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6208

When you love, God's light shines on you :)

Re: Pic de Freser (2835 mts) + Bastiments (2884 mts); cresta infernal, FOTOS NOVES
« Resposta #12 en: 30 Abril de 2006, 11:59:17 »

Les fotos brutals, sensacionals com de costum, però per la descripció que en fas, nen, et soc sincer i et dic que me'n alegro de no haver-m'hi apuntat. Ni soc tan matxote com el Sobre ni tinc ja edat per patir segons quins suplicis 
En línia

"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc"

Luxembourg-Findel  (Luxemburg) -  49º37'N  6°12'E  -  376 msnm
Puigcerdà  (Cerdanya, Pirineus)  -  42º26'N  1°56'E  -  1160 msnm

DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL

Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C     Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956)     Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007)

Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C     Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°C
Mes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956):         ―8,8°C     Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006):          +23,5°C
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Re: Pic de Freser (2835 mts) + Bastiments (2884 mts); cresta infernal, FOTOS NOV
« Resposta #13 en: 30 Abril de 2006, 12:00:36 »

Les fotos brutals, sensacionals com de costum, però per la descripció que en fas, nen, et soc sincer i et dic que me'n alegro de no haver-m'hi apuntat. Ni soc tan matxote com el Sobre ni tinc ja edat per patir segons quins suplicis

Encara estaràs per terres catalanes aquest pròxim cap de setmana ??

Grin
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6208

When you love, God's light shines on you :)

« Resposta #14 en: 30 Abril de 2006, 12:04:18 »

Encara estaràs per terres catalanes aquest pròxim cap de setmana ??

Grin

Doncs no, company. Marxo ja dijous. La catalano-luxemburgesa tira molt, què vols...  Grin Grin Grin

Però abans hi ha la gresca del Port avui!
En línia

"Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc"

Luxembourg-Findel  (Luxemburg) -  49º37'N  6°12'E  -  376 msnm
Puigcerdà  (Cerdanya, Pirineus)  -  42º26'N  1°56'E  -  1160 msnm

DADES OBSERVATORI LUXEMBOURG-FINDEL

Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C     Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956)     Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007)

Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C     Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°C
Mes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956):         ―8,8°C     Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006):          +23,5°C
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Re: Pic de Freser (2835 mts) + Bastiments (2884 mts); cresta infernal, FOTOS NOVES
« Resposta #15 en: 30 Abril de 2006, 12:06:00 »

Però abans hi ha la gresca del Port avui!

Suposo que demà ens veurem al Port ... nosaltres arribarem a mig matí, entre les 11 i les 12 ... jejejej ...

Grin
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Phoenix
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1430

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)

« Resposta #16 en: 30 Abril de 2006, 12:08:07 »

Quina enveja que em fas jordi! Kagun l'ostia! I jo aquí amb els llibres tots els putus dies i currant!!  Angry I a sobre les fotos son de puta mare, gairebé puc trepitjar la neu i tot.
Et faràs tot un expert a Vallter noi!! Segur que tens rècord de Catalunya d'ascencions al Bastiments.
De cara a l'estiu, ja se que la muntanya ja no es tan emocionant, però a vore si foteu algun cim d'aquests d'un dia i m'aviseu, que m'apunto!
La zona de Vallter i Vall de núria i força maca, cada any hi passo un parell de nits per allí tot sol i faig algunes rutes. L'any passat vaig fer...
Núria - Coll de noucreus - Pic de l'Infern - "Peu" del bastiments - tot la vall de freser fins al refugi de coma de la vaca - camí dels enginyers - vall de núria (9hores en total, deu ni do la patejada que vaig fotrem aquell dia, això amb neu serien almenys 14 hores!)  Wink
En línia

Cerdanyola del Vallès - Serraparera
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #17 en: 30 Abril de 2006, 12:11:05 »

L'any passat vaig fer...
Núria - Coll de noucreus - Pic de l'Infern - "Peu" del bastiments - tot la vall de freser fins al refugi de coma de la vaca - camí dels enginyers - vall de núria (9hores en total, deu ni do la patejada que vaig fotrem aquell dia, això amb neu serien almenys 14 hores!) Wink

Més i tot amb el tipus de neu que hi ha ara, grrrr

No està gens malament la patejada, t'ho devies pasar molt bé; la zona és fàcil, però molt guapa, tant a l'estiu com a l'hivern.

Ja farem alguna cosa quan tinguis temps ...

Wink
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Phoenix
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1430

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)

« Resposta #18 en: 30 Abril de 2006, 14:43:13 »

L'any passat vaig fer...
Núria - Coll de noucreus - Pic de l'Infern - "Peu" del bastiments - tot la vall de freser fins al refugi de coma de la vaca - camí dels enginyers - vall de núria (9hores en total, deu ni do la patejada que vaig fotrem aquell dia, això amb neu serien almenys 14 hores!) Wink

Més i tot amb el tipus de neu que hi ha ara, grrrr

No està gens malament la patejada, t'ho devies pasar molt bé; la zona és fàcil, però molt guapa, tant a l'estiu com a l'hivern.

Ja farem alguna cosa quan tinguis temps ...

Wink

La veritat que la neu t'arribi fins als pebrots, mai més ben dit, t'els toca amb ganes i patejar costa bastant. Jo també he estat en situacións d'aquestes i putejen bastant. A mi m'ha arribat la neu fins als pebrots fins i tot amb raquetes, xq vegis com estaba la neu, allí a Benasc. I amb crampons a vegades m'he fotut per alguns llocs que em puja de la cintura, deprès costa un colló surtir d'allí... jeje
En línia

Cerdanyola del Vallès - Serraparera
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #19 en: 30 Abril de 2006, 20:21:35 »

A mi m'ha arribat la neu fins als pebrots fins i tot amb raquetes, xq vegis com estaba la neu, allí a Benasc.

Això ha de ser infernal de debó, quasi millor anar sense, ha de costar moltíssim sortir de dins el forat i a més amb raquetes ... quin martiri.

Millor evitar-ho Tongue

En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Pàgines: 1 [2] 3 4 5 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió