Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
3 Desembre de 2008, 06:55:36
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Mainera,Pala Pedregosa de Llessui,La cresta de l'avió,Montsent de Pallars....
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Mainera,Pala Pedregosa de Llessui,La cresta de l'avió,Montsent de Pallars....  (Llegit 1141 vegades)
Risi
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2560

el piri a vista d'ocell

Re: Mainera,Pala Pedregosa de Llessui,La cresta de l'avió,Montsent de Pallars....
« Resposta #20 en: 11 Maig de 2006, 16:24:17 »

Ep, que jo no tinc cap Helicopter ( Ja m'agradaría  ) i que tan sol hi vaig de tant en tant
Amb cotxe, amb cotxe que segur que ens veiem per aquets Pallars tant precios, segurament quan puji a L'Orri
Silver aixó esta fet ja quedarem Wink, almenys hi vaig dos o tres cops a la setmana

PER FÌ  PODRÈ VEURE FET REALITAT EL MEU SOMNI DE DONAR UNA VOLTA EN HELICOPTER  BUAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Grin Grin

Epsss ha dit que quedareu.....no que et porti amb helicopter....

Vaja....buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1026

Re: Mainera,Pala Pedregosa de Llessui,La cresta de l'avió,Montsent de Pallars....
« Resposta #21 en: 11 Maig de 2006, 18:05:25 »

Ep, que jo no tinc cap Helicopter ( Ja m'agradaría  ) i que tan sol hi vaig de tant en tant
Amb cotxe, amb cotxe que segur que ens veiem per aquets Pallars tant precios, segurament quan puji a L'Orri
Silver aixó esta fet ja quedarem Wink, almenys hi vaig dos o tres cops a la setmana

PER FÌ  PODRÈ VEURE FET REALITAT EL MEU SOMNI DE DONAR UNA VOLTA EN HELICOPTER  BUAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Grin Grin

Epsss ha dit que quedareu.....no que et porti amb helicopter....

Vaja....buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Eyyyyyyyyyyyyyyyyyy acabo d'arrivar de l'estany Gerber...quin tou de glaç aisssssssssssssssssssssssssssss quin tou de neu aisssssssssssssssssssssssssssssss quin tou de vistes aisssssssssssssssssssss quin tou de cansat aisssssssssssssssssssss que fotut que estic ..........................estic sense piles. Grin Grin
En línia
Risi
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2560

el piri a vista d'ocell

« Resposta #22 en: 11 Maig de 2006, 22:27:59 »

bones, no conec aquest estany pero imagino que deu estar alt de collons per a que encara i aguanti el glaç Shocked
suposo que ens depares amb unes suculentes fotografies que ja tinc ganes de veure Grin
per quan estiguis recarregat
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus
*

« Resposta #23 en: 11 Maig de 2006, 22:48:37 »

bones, no conec aquest estany pero imagino que deu estar alt de collons per a que encara i aguanti el glaç Shocked
suposo que ens depares amb unes suculentes fotografies que ja tinc ganes de veure Grin
per quan estiguis recarregat

La Vall del Gerber es troba pujant a la Bonaigua,quan arribes al telecadira de la Peulla deixes el cotxi alli i es la vall que tens devant,presidint el Pui Bonaigua,Gerber,Agulles d'Amitges,dues hores de caminar i moltes congestes que et quedes enfonsat moltes vegades,dos llacs petits abans d'arrivar entre la neu al estany Gerber,per cert l'aigua del Gerber la pots veure pujant a la Bonaigua des de el Pallars i a ma esquerra es veu una imponet cascada de més de 100 metres de caiguda,es l'aigua del Gerber enorme estany encara amb molt de glaç.
La solució fotografica demá Grin Grin Grin

Una mostra:

http://i74.photobucket.com/albums/i272/Pollastrina/IMG_3104.jpg
En línia
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus
*

« Resposta #24 en: 11 Maig de 2006, 23:01:47 »

Collons Silver, tu ets com els bons vins eh...es veu que guanyes amb els anys  Wink.
TOTS els teus reportatges magnífics. Un regal per la vista tot el que ens ofereixes/comparteixes desde la teva atalaia pirinenca.
Salutacions.

Gràcies company ets molt amable.
En línia
Pyrene
La reina del Pirineu
Cumulonimbus Calvus
**

Gènere: Femení
Missatges: 2257

« Resposta #25 en: 12 Maig de 2006, 00:07:45 »

Eyyyyyyyyyyyyyyyyyy acabo d'arrivar de l'estany Gerber...quin tou de glaç aisssssssssssssssssssssssssssss quin tou de neu aisssssssssssssssssssssssssssssss quin tou de vistes aisssssssssssssssssssss quin tou de cansat aisssssssssssssssssssss que fotut que estic ..........................estic sense piles. Grin Grin

En línia
Silver
El rei del Pirineu
Cumulus Congestus
*

« Resposta #26 en: 12 Maig de 2006, 08:15:44 »

Gràcies Py,avui ja tic recuperat  Grin Grin
En línia
Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió