Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Si encuentras un animal atropellado ¿qué hay que hacer? (Llegit 989 vegades)
|
leeds
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 176
|
El poblema está en sacrificarlo.
Yo personalmente seria incapaz de hacerlo, me gustan demasiado los animales como para hacer algo asi.
Cuando sacrifique a mi anterior perro llore como un niño, no he llorado asi por conocidos que han muerto.
Creo que has actuado correctamente Gale.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gongo
Visitant
|
Hace cosa de un año recogimos en la Cerdanya un sabueso suizo, estaba anoréxico en un campo, no podía ni levantarse. Lo alimentamos y le dimos cariño durante 10 o 15 días. El veterinario, en Barcelona, le hizo unas pruebas de sangre y tenía una leishmania muy avanzada, enfermedad insalvable en los animales. Era un animal de unos 8 años. Le dimos una muerte digna, con cariño, calor y comida. Fué de los momento más horribles de mi vida, estuve en su sacrficio presente y lloré, también como un niño, a moco tendido. En 15 días le cojí un cariño impresionante.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9572
|
Joder...... Da gusto ver que hay gente como vostros en el mundo.... Gracias, majos...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34828

|
Yo me encuentro muchos animales atropellados dentro de Collbató ...
Las largas y rectas calles de las urbanizaciones, provocan que la velocidad de los coches sea alta y los atropellos de animales son frecuentes (tb hay atropellos de personas).
Curiosamente, el animal más atropellado en Collbató, es la ardilla ... que raramente sobrevive al atropello.
Los gatos son tb numerosos y más raramente perros ...
Estos si que pueden sobrevivir al atropello, si la herida es mortal, para que no sufran se les corta el cuello con un golpe seco de hacha y si la herida es leve, la policía los lleva a un centro veterinario que hay cerca de Collbató.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
i si he trobat (o m'han fet arribar) 2 anells i 2 micro-xips de seguiment d'una mena d'ànecs (belxites o "patos " n'hi diuen els pescadors) d'alta mar al golf de lleó...qué en faig?
(els donaré, si ningú diu res, a una ornitòloga que coneg del "parc" de Collserola)
En els anellaments hi posa Museum de París i hi ha una numeració....quina casualitat, just a l'endemà del dia 17 de maig parisienc!!!!!!!!!
(em sona que si algú troba una au anellada, viva o morta, té la obligació "moral" de fer-ho saber a les institucions pertinents..qué en sabeu d'això???)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13193

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Depen el tipus d'animal
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
CalPirro
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 93
|
Eiiiiiiiiii que aquest tòpic està molt depresiu.... Jo us n'explicaré dues d'un altre color .
També he arreplegat alguns animals al llarg de la meva vida, i teniu raó que és molt trist, no li vull treure importància però a vegades...es que hi ha animals desagraits 
Un dia miro per la finestra de casa, plovia i em trobo que un gat se'm queda mirant des de baix del carrer i comença a miular-me insistentment. Baixo. Era un gat de carrer, estava tot moll, mort de gana i amb una pota trencada. L'agafo, el seco, li dono de menjar, el porto al veterinari (una pasta).... i quan van acabar de curar-lo el veterinari em diu: "s'està despertant de l'anestèsia, acaricia'l que se senti relaxat". Ho faig, i em va clavar una mossegada que s'em va adormir tot el canell i vam acabar curant-me la ferida a mi. Tot i així, l'aculleixo a casa, l'alimento, etc. i un bon dia va desaparèixer i no n'he sabut res més....
Una altre història...un any, el dia abans de marxar de vacances a l'estiu trobo una oreneta caiguda d'un niu. L'agafo, me l'emporto de viatge; us ho imagineu? al hotel la oreneta piulant a la nit, donant-li de menjar varis cops al dia, de veure, una llum vermella per donar-li calor....i després de 15 dies de "vacances", el dia abans de tornar es va morir! Mekgüen. Ja ho podia haver fet el primer dia o no fer-ho ¿No? 
En fi..............
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1973

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Els anells d'aquells "patos" morts a alta mar Golf de Lleó ja estan en mans dels científics ornitòlegs, en fase d'estudi:
SEO Birdlife
M'han comunicat: Investigarà el què, però amb aquestes dades s'imagina que és de Baldriga cendrosa, de Còrsega. Són recerques que tenen per objectiu conèixer els moviments que fan aquestes ocells, especialment per saber on van a menjar, i, així poder proposar àrees a protegir. Són ocells que fan migracions enormes. Pel que fa a l'emissor diu que segurament és molt important haver-lo recuperat perquè és dels que conté tota la informació al propi aparell (no va via satèl.lit), aquests artilugis fan un càlcul de les hores de sol, funcionen com una mena de sextant i així localitzen posicions.
====== Qualsevol ocell anellat o animal amb xips s'ha de fer arribar als tècnics pertinents, forestals o policies locals. moltes gràcies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
rufagada
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14

|
Si trobeu un animal en les condicions que citeu ferit i tal o amb xips, anelles, ... el telèfon directe de contacte amb els Agents Rurals a Catalunya és el 935740036. Si l'animal està al peu de la carretera viu encara que aparentment immobilitzat jo .... trucava tranquilament al 112!! i si per un motiu "x" entra a la carretera i provoca un accident!!!.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|